تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر آسیب شناسی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یونسی:
برنامه های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر آسیب شناسی شود
ساری - خبرگزاری مهر: جانشین رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، آسیب شناسی درست و دقیق از برنامه های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی ظهر یکشنبه در نشست روسای و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه کار فرهنگی باید در تمامی ابعاد جامعه رسوخ کند، بیان داشت: باید خلاء های احتمالی سیاستگذاری در این راستا بررسی و روشن شود تا تقاضای مواد مخدر به یک نهضت عمومی مبدل نشود. يونسي با بيان اين كه بايد شيوه هاي بهره گيري از ظرفيت ها و توانمندي هاي مبارزه با مواد مخدر بازبيني شود، عنوان كرد: لازم است تا با بررسي هاي همه جانبه و باز بيني سياست هاي گذشته، برنامه يي عملياتي براي درگير كردن روح جامعه در خصوص مبارزه با عرضه و تقاضاي مواد مخدر ارايه شود.

جانشين رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، بر بهره گيري از منابر وعظ و سخنراني در ماه مبارك رمضان در جهت انجام كار فرهنگي به ويژه در خصوص پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر،  تاكيد نمود و ياد آور شد: رسانه ها،  رسانه ملي،  سازمان هاي مردم نهاد و نهادهاي فرهنگي  استان، بايد به صورت منسجم تري در راستاي كار فرهنگي در اين خصوص بسيج شوند.

يونسي با طرح اين مهم كه خانواده ها مي بايست جبهه مقدم مبارزه فرهنگي و پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر باشند، اظهار داشت: كميته هاي 5 گانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، در جهت مردمي كردن مبارزه و آگاهسازي خانواده ها در مبارزه فرهنگي با مواد مخدر برنامه ارايه كنند، بگونه اي كه آحاد جامعه بر اساس تكليف در جهت مقابله با اين پديده شوم به ميدان مبارزه وارد شود.

وي بر شناسايي خلاء هاي احتمالي مبارزه با مواد مخدر در استان تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: قوانين بازدارنده از گرايش به مواد مخدر، احصاء و در جهت اجراي جدي آن اهتمام بايسته صورت گيرد.

يونسي بر اين نكته تاكيد نمود كه ما به عنوان مسوول وظيفه داريم تا جامعه اي سالم و بدور از همه نارسايي ها براي شهروندان عزيزمان فراهم نماييم تا در آن همه با آرامش، آسايش و با دلخوشي و اميدواري به زندگي ادامه دهند و براي فراهم نمودن اين امر مهم بايد تلاش نمايند و از همه ظرفيت هاي سازمان ها و نهادها و نيروي انساني مخلص بايد استفاده شود و همه شهروندان گرامي نيز بايد به اندازه بضاعت خود به ايفاي نقش بپردازند.
 


۱۳۹۳/۴/۸ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن