تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820744089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری برنامه‌ی فوت‌ و فن کارآفرینی در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری برنامه‌ی فوت‌ و فن کارآفرینی در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان خبرگزاری پانا، برنامه‌ی فوت و فن کارآفرینی در فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان برگزار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۸ تير ساعت 12:59




رییس اداره‌ی اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این همایش، با اشاره به زمینه‌های کاری در جامعه، گفت: جامعه‌ی اصناف، یک جامعه‌ی بزرگ خدمت‌رسانی با سه میلیون واحد صنفی است که بر اساس قانون‌های نظام صنفی سازمان‌دهی شده‌اند. عرب‌پور با بیان این‌که تولید، تبدیل، توزیع، خرید، فروش خدمات و خدمات فنی، هفت گروه اصناف هستند، گفت: واحدهای صنفی بر اساس این هفت گروه، در حال خدمت به جامعه هستند و وظیفه‌ی آن‌ها تهیه، تامین، توزیع و تولید است
رییس اداره‌ی اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اذعان کرد: بار وسیعی در زمینه‌ی اشتغال و تولید ناخالص کشور، بر دوش اصناف است.
عرب‌پور با تاکید بر این‌که یک‌سری از این گروه‌ها تولیدی هستند و به مهارت فنی نیاز دارند، گفت: بنابراین کسی در بازار رقابتی کار موفق‌تر است که تخصص و مهارتش بالاتر باشد.
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان کرمان هم در رابطه با افرادی که جویای کار هستند، گفت: توکل، پشت کار، نوآوری و الگو گرفتن از افراد موفق، بهترین راه برای کارآفرینی است.
رضایی گفت: استخدام، خوداشتغالی و کارآفرینی، انواع زندگی شغلی است؛ اما در کشور ما اکثریت نوع زندگی شغلی را استخدام در دولت می‌دانند.
وی هم‌چنین با بیان این‌که برای ایجاد شغل، نیاز به سرمایه‌ی زیادی نیست، اظهار داشت: نوآوری و ایده گرفتن از دیگران، راه‌کار ایجاد شغل است.
مسئول دبیرخانه‌ی مشاغل خانگی هم در این برنامه، با اشاره به آمار موجود در کاریابی‌های رسمی استان، گفت: در سال 92، 15 هزار و 750 نفر جویای کار وجود داشت که 45 درصد آن‌ها زن و 56 درصد مرد و از این تعداد 53 درصد فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بودند.
صابری ادامه داد: از آمار موجود، تعداد 6 هزار رو 808 نفر به‌کار گرفته شدند که 60 درصد مرد و 40 درصد زن هستند.
مسئول دبیرخانه‌ی مشاغل خانگی با بیان این‌که ازین تعداد 70 درصد فاقد مهارت و فقط تعداد 30 درصد دارای مهارت هستند، گفت:  داشتن مهارت تاثیر زیادی در اشتغال افراد دارد.
صابری گفت: از مجموع فرصت‌های اعلام شده 70 درصد متقاضی نیروی کار در بخش خدمات، 24 درصد در بخش صنعت و کم‌تر از یک درصد در بخش کشاورزی بودند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن