تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804691065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش فعالیت های فرهنگی دانشگاه، عمومی و برپایه عدم انحصار است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات:
پوشش فعالیت های فرهنگی دانشگاه، عمومی و برپایه عدم انحصار است
معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نخستین استراتژی فرهنگی این واحد را بر پایه عدم انحصار و پوشش عمومی فعالیت ها دانست و افزود: هریک از دانشجویان، کارکنان و اساتید واحد علوم و تحقیقات می توانند حداقل در یکی از حوزه های فرهنگی این واحد دانشگاهی، به طور مستمر، فعالیت داشته باشند. .


به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات،  کرم اله دانش فرد، معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی، به اولویت های فرهنگی –هنری این واحد دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به پرداخت شهریه یکسان ، همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید در فعالیت های فرهنگی از سهمی برابر برخوردار شوند. 


وی از تشکیل شورای هم اندیشی در این واحد به منظور اولویت گذاری و برنامه ریزی برای برپایی کرسی های آزاد اندیشی ، خبر داد و اظهار داشت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از برنامه های مهم در بحث فعالسازی تشکل ها و نشریات دانشجویی است. 


 دانش فرد، محور دوم فعالیت های معاونت فرهنگی را با توجه به نقش پررنگ اساتید و کارکنان در فرهنگ سازی، به مشارکت دادن این دو گروه در اقدامات فرهنگی واحد اختصاص داد و در تشریح رویکرد سوم این معاونت تصریح کرد: دانشجویان واحد علوم و تحقیقات ، با تشکیل کانون ها و تشکل های فعال دانشجویی و انتشارات نشریات دانشجویی، به طور مستقیم در طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی، سهیم خواهند بود.  
معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از فعالیت کم رنگ نشریات و تشکل های دانشجویی، در سال های اخیر، در این واحد دانشگاهی ابراز تأسف کرد و گفت: معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، آماده حمایت همه جانبه از دانشجویان برای  فعالسازی کانون ها و نشریات دانشجویی به عنوان فرصتی برای انجام فعالیت های اجتماعی در محیط آموزشی و در چهارچوب قانون، است.


وی تقویت و ترویج  فرهنگ اسلامی در روند آموزش و تحصیل ، ایجاد نگاه کاربردی به فرهنگ از طریق تقویت فرهنگ کار، اخلاق، انتقاد منصفانه و ... را دو هدف اصلی معاونت فرهنگی واحد علوم وتحقیقات دانست و ادامه داد: بر این اساس، معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، برنامه هایی چون ایجاد  کانون های تخصصی دانشجویی مانند کانون های تلاوت قرآن، حجاب، نماز، نمایش و خطاطی و اعطاء مجوز انتشار و حمایت از نشریات دانشجویی را به منظور ایجاد بستر لازم برای بهره گیری دانشجویان از فعالیت های فرهنگی مطابق با سلایق گوناگون، در دستور کار دارد. 


دانش فرد با بیان اینکه در نشریات و کانون های تخصصی، دانشجویان موضوعات مشخصی را دنبال می کنند، افزود:در بخش های تخصصی، محور فعالیت ها کاملا روشن است و به عناوین کلی همچون سیاسی، اجتماعی و غیره بسنده نمی شود.


وی برنامه دوم معاونت فرهنگی واحد در راستای نیل به اهداف تبیین شده را ساماندهی اردوهای فرهنگی، تاریخی، ورزشی، مذهبی و اجتماعی با محوریت ارزش های اسلامی و تقویت روحیه نشاط آفرینی عنوان کرد و ادامه داد: محور دیگر فعالیت های فرهنگی ، برگزاری نشست های معرفتی در مرکز پیامبر اعظم(ص) به عنوان مرکز تخصصی مطالعات فرهنگی و اسلامی، است و گسترش ارتباطات بین المللی در این حوزه، در دستور کار معاونت فرهنگی واحد علوم وتحقیقات قرار دارد.  


معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، یکی دیگر از برنامه های این معاونت را پرداختن به اقدامات مناسبتی براساس اعیاد، وفیات و رویدادهای تاریخی، علمی و فرهنگی دانست و گفت: معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، آماده برگزاری نشست های تحقیقاتی و پژهش های فرهنگی است.
 دانش فرد بر لزوم کنترل کیفیت اجرایی فعالیت های فرهنگی واحد تأکید کرد و اظهار داشت: بررسی و کار کارشناسی قبل از اجرا برنامه های فرهنگی ، نظرسنجی بعد از اجرای برنامه، به منظور استفاده از نتایج در برنامه ریزی های آتی در تمام فعالیت های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با هدف کیفی سازی این برنامه ها صورت می گیرد.


وی به عنوان یکی از طراحان و مجریان طرح معرفت افزایی، هدف از این طرح را به روزرسانی فرهنگی اساتید دانست و تصریح کرد: طرح معرفت افزایی به منظور توانمندسازی اعضاء هیأت علمی از طریق ارتقاء سطح تعلیم و پژوهش، ایجاد شده است. 


 دانش فرد با بیان اینکه شرکت اعضای هیات علمی در طرح معرفت افزایی قانونی است، گفت: درحال حاضر، رفع برخی ایرادات در نحوه اجرای این طرح از لحاظ تعیین زمان و مربیان در معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در دست بررسی است.




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن