تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش گراميداشت روز صنعت و معدن در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۵۷ق.ظ)
برگزاري همايش گراميداشت روز صنعت و معدن در خوزستان بمنظور تجليل از واحهاي نمونه صنعتي و معدني، همايش گراميداشت روز صنعت و معدن در خوزستان برگزار شد .
به گزارش خبرگزاري موج، فرامرز احمدي‌نژاد، رييس خانه صنعت و معدن خوزستان در همايش گراميداشت روز صنعت و معدن خوزستان که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: متاسفانه نگرش‌ها بر مبناي حمايت و گره‌گشايي صنعت نيست. برنامه‌‌ها براي واحدهاي صنعتي چه کار کرده‌اند. وي خطاب به مسوولان دولتي خاطرنشان‌کرد: در حوزه صنعت و توليد هيچ حرکتي از دولت ديده نشده و گره‌اي باز نشده است. اگرچه در بخش سياسي اقدامات خوبي انجام شده که ما آن‌ها را به فال نيک مي‌گيريم، اما نبايد از مسايل و مشکلات داخلي در کشور يا استان‌ها غافل شويم. در هيچ جاي کشور اين‌گونه با صنعتگر با بي‌مهري برخورد نمي‌کنند و در اين شرايط صنعتگر انگيزه‌اي براي ادامه فعاليت ندارد.
در ادامه اميرحسين نظري، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ضمن قدرداني از صدور بخش‌نامه حمايت از توليدات داخلي استان توسط استاندار گفت: اين بخش‌نامه باعث دلگرمي صنعتگران شده است. جا دارد از همکاري صنعتگران براي اجراي طرح آمايش صنعتي قدرداني کنم. اين طرح در مدت 3 ماه انجام شد و از اين طرح اطلاعات خوبي به‌دست آمد که مي‌توان در برنامه‌ريزي‌ها از آن استفاده کرد. وي افزود: بايد وضعيت سرمايه‌گذاري صنعتي در استان را به صورت ملي نگاه کنيم . زيرا استان در خدمت کشور است و نفع هر سرمايه‌گذاري در آن به کشور مي‌رسد.
در ادامه اخلاق محمديان، مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خوزستان نقدينگي و مشکلات بانکي را از مشکلات صنايع دانست و از مديران بانک‌ها خواست تا در حل اين مشکل همکاري داشته باشند.
در اين مراسم هچنين از 30 واحد نمونه صنعتي و معدني استان خوزستان تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن