تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هروی: پاسخ مناسبی به اعتماد مسوولان فدراسیون کاراته دادیم/ به دنبال کسب نتایج مطلوب در بازی های آسیایی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هروی: پاسخ مناسبی به اعتماد مسوولان فدراسیون کاراته دادیم/ به دنبال کسب نتایج مطلوب در بازی های آسیایی هستیم تهران - ایرنا - مربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به موفقیت های تیم های ملی و دانشجویان در هفته گذشته گفت: کاراته ایران با سه مقام درخور توجه در مسابقات کاراته وان و جهانی دانشجویان پاسخ مناسبی به اعتماد مسوولان کاراته داد.


«شهرام هروی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تیم ملی کاراته ایران در مسابقه های لیگ جهانی کاراته وان در اندونزی برای نخستین بار از تمامی پنج فرصت (پنج وزن) خود نهایت استفاده را برد، گفت: در این رقابت ها، کاراته کاهای ایران با درو کردن هر پنج فرصت خود، تمامی طلاها را از آن خود کرده و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.
وی افزود: کاراته کاها برای کسب این نتیجه، تلاش فراوانی در شش مرحله اردو کردند و نشان دادند با تمرینات مداوم به همه آنچه که شایسته آن هستند، می توانند دست پیدا کنند.
مربی تیم ملی کاراته ایران در باره رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در اندونزی و کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در مونته نگرو و چگونگی انتخاب کاراته کاها برای این دو مسابقه نیز تصریح کرد: مسوولیت انتخاب کاراته کاها برای شرکت در رقابت های کاراته وان و دانشجویان جهان با کادر فنی بود که با توجه به دارا بودن شرایط اختصاصی تحصیلی و سایر موارد فنی انجام شد.
هروی ادامه داد: خوشبختانه کاراته کاها در رقابت های جهانی کاراته وان از هر پنج فرصت کومیته، تمامی را از آن خود کرده و بسیار خوش درخشیدند و برای نخستین بار قهرمان شدند.
وی اضافه کرد: در مسابقه های قهرمانی دانشجویان جهان نیز برای نخستین بار در کومیته تیمی قهرمان شدیم و در بخش زنان نیز با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز عملکرد مطلوبی داشتیم.
به گفته وی، تیم ملی کاراته مردان و زنان کشورمان در این رقابت ها و برای نخستین بار در مجموع دو قسمت زنان و مردان به عنوان دومی دست پیدا کرد و پس از ژاپن بر سکو قرار گرفت.
مربی تیم ملی کاراته در خصوص سطح رقابت های دانشجویان جهان نیز تصریح کرد: سطح مسابقات نسبت به سال های گذشته بالاتر بود و کادر فنی جدید تیم ملی به اعتماد مسوولان فدراسیون کاراته با کسب این نتایج پاسخ مناسبی دادند.
وی در باره برنامه های آینده تیم ملی کاراته نیز اظهار داشت: شرکت تیم های ما در این مسابقات، پیش درآمد بازی های آسیایی و جهانی بود و از عملکرد کاراته کاها رضایت داریم. به طور حتم در فرصت باقی مانده تا آغاز این مسابقات، نقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی و جهانی نیز خوش بدرخشیم.
به گفته وی، در همین ارتباط اردوهای تیم ملی کاراته از فردا(یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک، بار دیگر از سر گرفته می شود.
ورزشی (4). ** 9144 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن