تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819507866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام صنعتگران فارس به تور صنعتي – نمايشگاهي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹ب.ظ)
اعزام صنعتگران فارس به تور صنعتي – نمايشگاهي معاون صنايع کوچک شرکت شهرکهاي صنعتي فارس از اعزام صنعتگران فارس به تور صنعتي – نمايشگاهي , نمايشگاه بين المللي سنگ، ماشين آلات و تجهيزات سنگ تهران خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت شهرکهاي صنعتي فارس، سيد مصطفي هاشمي افزود : در ششمين نمايشگاه بين المللي سنگ که بزرگترين رويداد نمايشگاهي صنعت سنگ و ماشين آلات مربوطه محسوب مي شود 15 نفر از فعالان مربوط به صنايع فراوري سنگ و سنگبري هاي شهرک صنعتي سنگ ني ريز اعزام شدند.
وي با اشاره به ظرفيت هاي مهم شهرستان ني ريز در زمينه معادن سنگ تزئيني و نما و وجود معادن و صنايع مربوط به فراوري سنگ در اين شهرستان و نيز فعاليت واحدهاي مختلف سنگبري در شهرک صنعتي سنگ ني ريز گفت : اين ظرفيتها سبب شده شهرستان ني ريز بعنوان يکي از مهمترين قطب هاي صنعت سنگ کشور تبديل و از جايگاه ويژه اي در کشور برخوردار باشد.
هاشمي با بيان اينکه حضور فعالان صنعت سنگ ني ريز در اين نمايشگاه بستر مناسبي را براي ارائه توانمندي هاي فارس و شهرستان ني ريز در بخش صنعت سنگ فراهم کرد گفت : برگزاري اين تور صنعتي نقش مهمي در آشنايي واحدهاي فراروي سنگ و سنگبري ها با تجهيزات و ماشين آلات نوين و جديد عرضه شده در اين صنعت , ايفا کرد.
وي با اشاره به اينکه يکي از مهمترين مشکلات واحدهاي معدني و سنگبري سنگ استان مسائل مربوط به قديمي بودن و فرسوده بودن تجهيزات ماشين آلات است گفت: اين موضوع سبب وجود ضايعات بالا در اين صنعت شده که با نوسازي ماشين آلات و مجهز شدن واحدها به ماشين آلات مدرن با فناوري روز مي توان حجم قابل ملاحظه اي از ضايعات را کاهش داد.
هاشمي افزود: مرغوبيت بالاي سنگ دراستان سبب شده که سنگ فارس علاوه بر بازارهاي داخلي , در بازارهاي خارجي نيز مشتري فراوان داشته باشد که مي توان با برنامه ريزي مناسب در زمينه فرآوري و نيز جلوگيري از خام فروشي, ارزش افزوده بيشتري نصيب فعالان اين بخش کرد.
معاون صنايع کوچک شرکت شهرکهاي صنعتي فارس از برنامه اين شرکت بمنظور تقويت و حمايت از صنايع وابسته به سنگ در شهرک صنعتي سنگ ني ريز و همچنين شهرک صنعتي خرمبيد خبر داد وگفت: دراين زمينه علاوه بر عارضه يابي واحدهاي صنعتي , امور حمايتي از اين صنايع نيز در دستور کار قرار داد.
وي افزود : برنامه توسعه خوشه صنعتي سنگ شمال فارس در همين راستا عملياتي شد و در اين زمينه از تمام ظرفيت ها براي پيشرفت اين صنايع استفاده ميکنيم.
هاشمي همچنين از شرکت خدمات هوايي و جهانگردي سير فارس جهت اعزام صنعتگران به اين تور صنعتي – نمايشگاهي قدرداني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن