تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان استان کرمانشاه از وزیر کشور چه می خواهند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایندگان استان کرمانشاه از وزیر کشور چه می خواهند؟ کرمانشاه - ایرنا - نشست شورای اداری استان کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت برگزار شد که در این نشست نمایندگان استان برخی از خواسته های خود از رحمانی فضلی مطرح کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فتح اله حسینی نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب تخصیص سالانه دو درصد اعتبار به راه آهن کرمانشاه خسروی را ناچیز خواند و گفت: با این روند تا 20 سال دیگر هم شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه نخواهیم بود بنابراین درخواست ما این است که نسبت به تخصیص بیشتر اعتبارات این خط ریلی توجه بیشتری شود.
وی همچنین خواهان اتخاذ تدبیر برای جبران ضرر و زیان شهروندان قصرشیرینی که به گفته وی در راستای تردد روزانه 10 هزار زائر از مرز خسروی اقدام به سرمایه گذاری کرده اند ولی با توقف روند اعزام زوار هم اینک متضرر شده اند، از سوی دولت و وزارت کشور شد.
حسینی همچنین از تداوم حضور سازمان همیاری شهرداری های استان در مدیریت بازارچه پرویزخان انتقاد کرد و از وزیر کشور این سووال را مطرح کرد که این سازمان تاکنون چه هزینه ای کرده و با درآمدهای بازارچه چه کرده است؟
حسینی گفت: برای بازسازی روستاهای نفت شهر و سومار و بازگشت ساکنان آن از شورای امنیت ملی مجوز اخذ شده اما سووال من این است که چرا تاکنون اقدامی در این راستا نشده است؟

** جلیلیان: مردم براساس رویه اعتدالی به دکتر روحانی رای دادند

نماینده مردم شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز به رویه اعتدالی و سوابق مبتنی بر پرهیز از جناح بازی های دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: مردم براساس همین منش های ایشان بود که به او رای دادند ولی اصلاح طلبان تندرو به او رای ندادند.
ˈعلی جلیلیانˈ اظهار کرد که در دوره اعتدالی نباید تندورها در مدیریت ها حاکم شوند.
وی همچنین خواهان شتاب بخشی در رسیدگی به احداث منطقه آزاد تجاری اسلام آباد غرب و تدبیر برای مشکل بیکاری در این منطقه شد.

** اعتبارات مناسبی برای استان مرزی کرمانشاه باید تخصیص یابد

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز از وزیر کشور خواست تا اعتبار مناسبی برای مقابله با تهدید های مرزی استان بخصوص در حوزه ورود بیماری های مشترک میان انسان و دام و نیز ریزگردها و.. تخصیص دهد.
محمد رزم گفت: باید اعتبار شهر کرمانشاه براساس کلانشهر پرداخت شود ضمن اینکه خواهان تبدیل دهستان های قره سو و فرامان به بخش هستیم.
وی گفت: بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می کند و ما اکنون دارای رتبه اول کشور هستیم که لازم است در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان برای این منظور چاره اندیشی شود.
وی با اشاره به ابتلای جمعیت دام سنگین استان به بیماری لومپی اسکین و معدوم شدن 110 راس گاو از سوی دامپزشکی، خواهان پرداخت خسارت به مالکان آنها از سوی دولت شد و گفت: دولت در این راستا هفت میلیارد ریال باید بپردازد.
رزم همچنین وضع ناگوار استان در پدیده های ناهنجار اعتیاد و طلاق را یادآور شد و خواستار تدبیری برای کاهش این آسیب های اجتماعی شد.
وی همچنین خواهان توجه جدی برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه شد.
571/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن