تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس مجلس: ماهواره ها فرهنگ و عقیده را هدف گرفته‌اند/راهبرد اصلی رهبر معظم انقلاب در جامعه دشمن شناسی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
نایب رییس مجلس: ماهواره ها فرهنگ و عقیده را هدف گرفته‌اند/راهبرد اصلی رهبر معظم انقلاب در جامعه دشمن شناسی است

نایب رییس مجلس: ماهواره ها فرهنگ و عقیده را هدف گرفته‌اند/راهبرد اصلی رهبر معظم انقلاب در جامعه دشمن شناسی است
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ماهواره ها حوزه فرهنگ، عقیده و اخلاق را هدف گرفته اند تا از این طریق اقتدار فرهنگی ما را که ظرفیت بزرگی برای پیشبرد نظام اسلامی محسوب می شود متزلزل سازند.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمدحسن ابوترابی فردˈ روز شنبه در یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد انقلاب بجنورد افزود: دغدغه اصلی نظام جمهوری اسلامی اخلاق، عفت عمومی، فرهنگ و ارزشهای اسلامی است.

وی گفت: ملتی می تواند در برابر دشمنان با اقتدار ایستادگی کند که در حوزه اخلاق و فرهنگ مقتدر باشد لذا دشمنان با شناسایی این نقاط قوت، از طریق برنامه های ماهواره ای به دنبال تضعیف نقاط قوت ما هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه موجب پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس شد و توانست ما را با دست خالی در برابر دشمنان به پیروزی برساند نه اقتدار نظامی و تسلیحاتی که اقتدار فرهنگی بود.

انسجام قوای سه گانه دستاورد حماسه 24 خرداد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال سیاسی دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی است که در سایه اقتدار ملی به دست آمده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزودد: نتیجه استقلال سیاسی ما حماسه ملی 24 خرداد 92 بود که موجب ایجاد انسجام و وحدت بین قوای سه گانه کشور شد.

وی اضافه کرد: دشمنان با رصد نقطه قوت ما در اقتدار و انسجام ملی به دنبال ایجاد نفاق در بین مسلمانان شیعه و سنی هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با شناسایی توطئه دشمنان بر انسجام ملی تاکید فرمودند.

اقتدار ملی عامل بازدارنده در برابر حمله دشمنان

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اقتدار ملی را عامل بازدارنده برای حمله دشمنان به حریم جمهوری اسلامی دانست و گفت: آنچه ما را می تواند در برابر دشمنان زورگو حفظ کند اقتدار ملی است که در سایه توانمندی دفاعی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دست می آید.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار کرد: باید با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و دستاوردهای علمی کشورمان را در منطقه و جهان قدرتمند سازیم زیرا تمام ظرفیتهای لازم برای رسیدن به اقتدار ملی در کشور وجود دارد.

وی افزود: آنچه موجب شده تا در یک دهه اخیر گزینه نظامی روی میز آمریکاییان بماند، اقتدار ملی و قدرت دفاعی نظام اسلامی بوده و این قدرت برتر دفاعی جرات و جسارت را از آمریکا برای حمله به کشورمان سلب کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر قدرتمند شدن ایران در حوزه اقتصادی گفت: آنچه که دشمنان ما را به زورگویی در جهان واداشته توان اقتصادی آنها است لذا جمهوری اسلامی ایران نیز باید خود را به صلاح قدرت اقتصادی مجهز کند.

ابوترابی فرد افزود: دشمنان می خواهند ما را در موضع انفعالی قرار دهند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند لذا باید با خارج شدن از موضع انفعالی در برابر دشمنان موضع تهاجمی بگیریم.


جریان تکفیری آلت دست دشمنان جهان اسلام

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه همچنین گفت: جریان تروریستهای تکفیری که امروز در جهان اسلام به جنایت می پردازد آلت دست دشمنان جهان اسلام برای ایجاد نفاق در بین ملل اسلامی هستند.

ابوترابی فرد افزود: جریان تکفیری مهمترین گروهک برای ایجاد نفاق در بین امت اسلام است که از سوی دشمنان امت اسلامی به خصوص آمریکا مدیریت می شود.


انقلاب اسلامی عامل منفور شدن آمریکا در جهان

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده تا چهره آمریکا برای جهانیان به خصوص در جهان اسلام برملا و به منفورترین کشور تبدیل شود.

ابوترابی فرد اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب با شناساندن چهره اصلی آمریکا به مردم جهان نقش پررنگی در منفور شدن آمریکا داشتند.

دشمن شناسی راهبرد رهبری

ابوترابی همچنین تاکید کرد: راهبرد اصلی رهبر معظم انقلاب در جامعه دشمن شناسی است لذا باید از تمام ظرفیتها برای بصیرت بخشی به جهان اسلام در زمینه دشمن شناسی استفاده کنیم و البته تا حد زیادی نیز در این کار موفق عمل کرده ایم.

وی جهانی شدن شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ را نتیجه بصیرت بخشی به جهان اسلام در زمینه دشمن شناسی دانست.

حادثه هفتم تیر عامل شناساندن جریان نفاق به مردم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ظرفیت ایجاد شده ناشی از حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را شناساندن جریان نفاق به مردم دانست و گفت: مردم ما پس از این حادثه دریافتند که دست گروه نفاق و دشمنان نظام در یک کاسه است.

ابوترابی فرد افزود: ملت ایران و حتی جهان اسلام به این نتیجه رسید که تروریسم ابزاری در دست نظام سلطه و حاکمان مستبد و خائن منطقه است.

وی ضمن انتقاد از سکوت سازمانهای موسوم به حقوق بشر در خصوص حادثه هفتم تیر ماه و هشتم شهریور ماه 60 در ایران و بمباران شیمیایی کردستان عراق و ایران، این سازمانها را ابزاری در دست نظام سلطه دانست.

به گزارش ایرنا، در حادثه هفتم تیر ماه 60 و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی شهید حجت الاسلام محمدحسن طیبی نماینده مردم اسفراین و شهید حجت الاسلام قاسم صادقی از فرزندان خراسان شمالی که نمایندگی مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی را داشت به همراه شهید بهشتی و یارانش به لقاءالله پیوستند.




1393/4/7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن