تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی ضیا و کامبیز دیرباز در بازی والیبال +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: علی ضیا و کامبیز دیرباز در بازی والیبال +عکس
علی ضیا، کامبیز دیرباز و احسان کرمی از جمله هنرمندانی بودند که روز گذشته به ورزشگاه رفتند و بازی زیبای ایران و لهستان را از نزدیک شاهد بودند.
علی ضیا، کامبیز دیرباز و احسان کرمی از جمله هنرمندانی بودند که روز گذشته به ورزشگاه رفتند و بازی زیبای ایران و لهستان را از نزدیک شاهد بودند.

احسان کرمی در متنی اعتراض آمیز به لزوم حضور تماشاگران زن در ورزشگاه اشاره کرد و نوشت:

استادیومی که در آن هیچ بی ادبی ای نمیشود و خانمهایی که بچه به دنیا می آورند و خانه داری میکنند می توانند به راحتی فرزندانشان را برای دیدن ورزش در اوقات فراغت به این فضا بیاورند...البته اگر نفرمایید بهترین کار در اوقات فراغت دیدن رشد فرزندانشان و شستن لباسهای همسرانشان است. من و همه رفقایی که این مسابقه را دیدیم دلمان میخواست همسرانمان کنارمان باشند. آنها هم دلشان میخواست کنارمان باشند...من که محیط خانوادگی را به هر محیطی ترجیح میدهم شما چطور تصمیم گیرندگان محترم؟


حضور علی ضیا و کامبیز دیرباز در بازی والیبال+عکس



حضور علی ضیا و کامبیز دیرباز در بازی والیبال+عکس


گفتنی است تیم ملی والیبال ایران در هفته ششم لیگ جهانی والیبال با پیروزی بر لهستان به یک قدمی دور نهایی این مسابقات رسید.

در ششمین هفته از لیگ جهانی والیبال تیم ملی ایران از ساعت ۲۱(جمعه شب) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی میزبان لهستان بود. ملی پوشان ایران موفق شدند با ارائه یک نمایش خیره کننده حریف قدرتمند خود را ۳ بر یک و با امتیازهای ( ۲۳-۲۵ ، ۲۵-۱۶، ۲۵- ۱۱ و ۲۵ -۱۹) شکست دهند.

منبع:جام جم سیما



شنبه, 07 تیر 1393 ساعت 13:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن