تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسايي مشکلات و رفع دغدغه هاي صنعتگران هدف اصلي سفرهاي استاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۶ب.ظ)
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت: شناسايي مشکلات و رفع دغدغه هاي صنعتگران هدف اصلي سفرهاي استاني است مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران يکي از برنامه هاي اين سازمان را حمايت حداکثري از سرمايه گذاران و صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحي صنعتي اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در نشست مشترک سيد محمد علي سيد ابريشمي، مدير عامل سازمان، با صنعتگران شهرستان زرنديه استان مرکزي که در شهرک صنعتي زاويه برگزار شد موارد و مشکلات توليدکنندگان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و راهکارهاي لازم ارائه شد.
وي گفت: هدف از سفرهاي استاني و جلسه با صنعتگران در شهرک هاي صنعتي استان هاي مختلف شناسايي مشکلات و تلاش به منظور رفع دغدغه هاي توليدکنندگان است.
مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران در خصوص اختصاص بخشي از 8 درصد ماليات بر ارزش افزوده به شرکت هاي خدماتي گفت: با توجه به اينکه بخشي از ماليات بر ارزش افزوده پرداختي واحدهاي توليدي به شهرداري ها اختصاص مي يابد و طبق ضوابط شهرداري ها، شهرک هاي صنعتي خارج از محدوده شهري و خارج از خدمات شهري قرار دارند، هيچ گونه خدماتي به شهرک هاي صنعتي ارائه نمي دهند.
وي افزود: اين موضوع مورد پيگيري قرار گرفته است و در قالب پيشنهاد به سازمان هاي مرتبط ارائه شده تا بخشي از اين درآمدها به شرکت هاي خدماتي مستقر در شهرک هاي صنعتي اختصاص يابد.
گفتني است: معاون وزير صنعت، معدن و تجارت به همراه ميرگلو بيات، نماينده مردم شهرستان ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي، کردي، فرماندار شهرستان زرنديه و جمعي از مسوولان شهرستاني ضمن بازديد از دو شهرک زاويه و مأمونيه از تعدادي واحد صنعتي نيز بازديد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن