تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803345941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل کاسپین:شهرداری ها علاقه ای برای ادامه حمایت از این باشگاه ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل کاسپین:شهرداری ها علاقه ای برای ادامه حمایت از این باشگاه ندارند قزوین-ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین قزوین گفت: شهرداری های استان دیگر علاقه ای برای ادامه حمایت از این باشگاه را ندارند.


ˈرضا طاهریˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جدا از این مساله، برخی از شهرداری های کوچک نیز توان حمایت از این باشگاه را ندارند.
وی با بیان اینکه طی چهار ماهه گذشته پولی به باشگاه کاسپین تزریق نشده است، اظهار کرد: قرار بود، هیات مدیره ماه گذشته در خصوص ادامه فعالیت باشگاه تصمیم گیری کند که این موضوع به هفته جاری موکول شده است.
طاهری با بیان اینکه به نظر می رسد شهرداری ها تصمیم به فروش و واگذاری امتیاز تیم فوتبال این باشگاه داشته باشند، گفت: البته باید اولویت واگذاری با افراد یا مجموعه هایی باشد که در استان قزوین فعالیت می کنند.
مدیرعامل باشگاه کاسپین اظهار کرد: البته هنوز چیزی در این خصوص به طور قطع مشخص نیست و باید منتظر تصمیم نهایی هیات مدیره باشگاه و نظر مسوولان ارشد استان باشیم.
وی با بیان اینکه تا همین جای کار نیز باید از شهرداری ها بابت حمایت از باشگاه کاسپین قدردانی کرد، گفت: بیشتر شهرداری ها معتقدند به جای کمک به باشگاه کاسپین باید برای ورزش شهر خود هزینه کنند.
این مسوول ورزشی، تشکیل باشگاه کاسپین را اقدامی مثبت در راستای رشد و توسعه ورزش قهرمانی قزوین خواند و گفت: امسال چند بازیکن رده امید کاسپین در آستانه جذب تیم های بزرگی چون ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز هستند که این یک موفقیت بزرگ برای تیم فوتبال این باشگاه است.
وی در خصوص تیمداری باشگاه کاسپین در رشته هندبال و انتقاد برخی از کارشناسان و جامعه ورزش قزوین نسبت به این تصمیم نیز گفت: باشگاه تمایل چندانی برای تیمداری این رشته در لیگ برتر نداشت ولی با نظر و اصرار مدیرکل سابق ورزش و جوانان و رییس هیات مدیره این اتفاق افتاد.
طاهری با بیان اینکه ما علاقه مند بودیم به جای هندبال به تیمداری در والیبال یا کشتی بپردازیم که هواداران بیشتری در قزوین دارد و هزینه های تیمداری در آن نیز کمتر است ، ادامه داد: با این وجود برای حمایت از نوجوانان و جوانان هندبالیست استان که نتایج درخشانی در مسابقات قهرمانی و باشگاهی کشور بدست آورده بودند، در لیگ برتر حاضر شدیم.
وی در پایان با بیان اینکه باشگاه کاسپین تبدیل به یک برند ورزش قزوین شده است، اظهار امیدواری کرد با تصمیم هیات مدیره و مسوولان ارشد استان شرایطی فراهم شود که باشگاه کاسپین به حیات خود ادامه دهد و همچنان در خدمت ورزش استان قزوین باشد.
کاسپین باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری های استان قزوین است که فعالیت خود را در شهریور ماه 91 با درخواست استاندار وقت از شهرداران و با تیمداری در رشته های فوتبال و هندبال در لیگ های دسته دوم و برتر باشگاه های کشور آغاز کرد.
614/7392

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن