تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819120004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته پاياني خرداد مرغ و گوشت ارزان شد


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
در هفته پاياني خرداد مرغ و گوشت ارزان شد قيمت تخم‌مرغ 6.2 درصد، برنج 0.2 درصد، سبزي‌ها تازه 1.7 درصد و قند و شکر 0.2 درصد نسبت به هفته قبل افزايش داشته است. در عين حال قيمت گوشت مرغ، گوشت قرمز، ميوه تازه و حبوبات نيز کاهش قيمت داشت.

در هفته پاياني خرداد ماه بيشترين افزايش و کاهش قيمت در بين کالاهاي مصرفي مربوط به تخم مرغ و مرغ بوده است.
 بنا بر اعلام بانک مرکزي از متوسط قيمت خرده‌فروشي برخي از مواد خوراکي در تهران در هفته منتهي به 30 خرداد ماه، قيمت لبنيات، روغن نباتي و چاي در اين هفته نسبت به هفته قبل ثابت ماند.
 
همچنين قيمت تخم‌مرغ 6.2 درصد، برنج 0.2 درصد، سبزي‌ها تازه 1.7 درصد و قند و شکر 0.2 درصد نسبت به هفته قبل افزايش داشته است. در عين حال قيمت گوشت مرغ، گوشت قرمز، ميوه تازه و حبوبات نيز کاهش قيمت داشت.
 
بازار لبنيات و تخم‌مرغ
در هفته مورد گزارش در گروه لبنيات قيمت کره پاستوريزه حدود 0.1 درصد نسبت به هفته قبل افزايش يافت و بهاي ساير اقلام اين گروه بدون تغيير بود.
 
همچنين قيمت تخم‌مرغ نزديک به 6.2 درصد افزايش داشته و شانه اي 7800 تا 9200 تومان به فروش رفت.
 
بازار برنج و حبوبات
در هفته منتهي به 30 خرداد ماه در گروه برنج نيز بهاي برنج داخله درجه يک 0.3 درصد افزايش يافت و قيمت برنج داخله درجه دو ثابت ماند.
 
در عين حال در گروه حبوبات بهاي لپه نخود با کاهش 0.3 درصد واجه بود و قيمت ساير اقلام بدون تغيير باقي ماند.
 
بازار ميوه و سبزيجات تازه
در اين بازه زماني در ميادين زير نظر شهرداري شليل و شبرنگ عرضه نشد و سيب قرمز و سيب زرد و پرتقال درجه يک عرضه کمي داشت. اما ساير اقلام ميوه و سبزي تازه که تعدادي از آنها از نظر کيفي در سطح پاييني قرار داشتند به نرخ مصوب سازمان ميادين ميوه و تره‌بار عرضه شد.
 
ميوه‌فروشي‌هاي سطح شهر اقلام مربوط به ميوه و سبزي تازه را عرضه کردند و در گروه ميوه‌هاي تازه بهار سيب قرمز و سيب زرد به ترتيب معادل 13 درصد و 15 درصد، پرتقال درجه يک 22.2 درصد و گوجه سبز 0.3 درصد افزايش يافت.
 
در عين حال قيمت ساير اقلام اين گروه بين 2.6 درصد تا 34.5 درصد کاهش يافت.
 
در گروه سبزي‌هاي تازه هم بهاي سيب زميني معادل 5.5درصد، پياز 1.7 درصد و لوبيا سبز 0.6 درصد کاهش ولي قيمت ساير اقلام اين گروه بين 0.3 تا 11.3 درصد افزايش داشت.
 
بازار گوشت قرمز و مرغ
در هفته مورد گزارش بهاي گوشت گوسفند 1.2 درصد، گوشت تازه گاو و گوساله 0.5 درصد و گوشت مرغ 5.4 درصد کاهش يافت.
 
قند، شکر، چاي و روغن نباتي در هفته منتهي به 30 خرداد 93، قيمت شکر 0.4 درصد افزايش يافت اما قيمت قند، چاي خارجي و انواع روغن نباتي ثابت ماند.


شنبه 7 تیر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن