تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادای احترام استاندار فارس به شهدای شهرستان نی ریز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ادای احترام استاندار فارس به شهدای شهرستان نی ریز شیراز - ایرنا - دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس روز شنبه در بدو ورود به نی ریز به زیارت قطعه شهدای این شهر رفت و با تقدیم گل و ادای احترام به قبور مطهر شهدا از خانواده های شهدا و ایثارگران این شهرستان تجلیل کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر احمدی در قطعه شهدای نی ریز با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا و خانواده های ایثارگران داریم گفت : خون مطهر شهیدان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است و از ثمرات خون شهیدان است که اکنون کشورمان دارای ثبات سیاسی و امنیت اجتماعی است .
وی ادامه داد : وظیفه ما در قبال خانواده شهدا و شهیدان این است که ادامه دهنده راه شهیدان و قدردان ایثارگری و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان و ایثارگری خانواده شهدا باشیم.
استاندار فارس بیان داشت : دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا آرمان های شهدا حفظ شود و خط سرخ شهادت در این مرز و بوم برای دفاع از آرمان های اسلام و امام راحل مستدام بماند .
شهرستان نی ریز در طول سالهای انقلاب و دفاع مقدس 485 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرد و این شهرستان یک هزار و 300 جانباز و 52 آزاده دارد .
نی ریز در فاصله 250 کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد . ک/2
667 / 677

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن