تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801777778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای فرهنگی ریاست جمهوری: خدمت به مردم، راز ماندگاری در اذهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای فرهنگی ریاست جمهوری: خدمت به مردم، راز ماندگاری در اذهان است رشت - ایرنا - رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، راز ماندگاری در اذهان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدرضا اکرمیˈ این مطلب را عصر جمعه در مراسم بیست و چهارمین سال عروج روحانی مبارز و معلم شهید حجت الاسلام محمدحسین افتخاری نماینده فقید مردم شهرستان های فومن و شفت در سومین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد.
اکرمی که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) بالامحله فومن سخن می گفت، افزود: انسان های آزاده و با شهامت افرادی هستند که برای رضای خدا و خدمت بی منت به مردم، گام بر می دارند.
وی ادامه داد: زندگی ایده آل که رضایت خدا و خلق خدا را در پی داشته باشد؛ چیزی جز شرف ، شهامت ، فضیلت ، حریت ، انسانیت ، کسب مراتب عالی روحانی و معنوی و دیگر صفات خوب و پسندیده و ارزشمند نیست.
اکرمی تصریح کرد: زندگی همراه با ظلم، ستم و جنایت و بی تفاوت بودن به امور و پا روی خون پاک شهدا گذاشتن زندگی نیست، بلکه ذلت است.
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در ادامه سخنانش؛ با بیان اینکه منطقه فومنات زادگاه علمای بزرگی همچون آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) است، از مقام شامخ روحانی مبارز حجت الاسلام افتخاری نماینده پیشین این شهرستان تجلیل کرد و گفت: گرامیداشت و پاسداشت خدمات و جانفشانی شهدای والامقام و خانواده معزز آنان، موجب تداوم راه انقلاب اسلامی است.
وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در بیست و چهارمین سالگرد عروج حجت الاسلام افتخاری اظهار کرد: شهید افتخاری پیوسته به خداوند متعال فکر می کرد و تجلی به خدا فکر کردن، در خدمت به مردم بودن و به مردم عشق ورزیدن است.
وی ادامه داد: این موضوع مهم، رمز و راز ماندگاری و نفوذ این شهید والامقام در دل و جان مردم حق شناس است.
حجت الاسلام اکرمی با یادآوری همکاری اش با شهید افتخاری در دوره سوم مجلس شورای اسلامی افزود: این شهید بزرگوار در مجلس با در دست داشتن نامه های مردم، پیگیر امور آنان بود و به عنوان یک نیروی ارزشمند، ارزشی فکر می کرد و ارزشمند می اندیشید.
وی شهید افتخاری را تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) دانست و گفت: این شهید بزرگوار در دوران خفقان رژیم ستمشاهی، برای روشنگری ملت با شجاعت اعلامیه های امام راحل را پخش می کرد و در عین حال تا آخرین لحظه عمر بابرکت خود دست از خدمت به مردم و در کنار آنان بودن نکشید.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین افتخاری در روستای گوشلوندان شهرستان فومن در خانواده ای متدین و کشاورز چشم به جهان گشود.
وی قبل از پیروزی انقلاب سابقه مبارزاتی فراوانی داشت و در عرصه های فرهنگ اسلامی نیز فعالیت های روشنگرانه انجام داد.
او پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسوولیت حزب جمهوری اسلامی ، بنیاد شهید، بنیاد مسکن ، ستاد جبهه و جنگ فومن و مسوولیت ستاد اعزام روحانیون گیلان به جبهه را برعهده داشت.
حجت الاسلام افتخاری در انتخابات دوره سوم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت به خانه ملت راه یافت و همواره یکی از نمایندگان محبوب این منطقه بعد از پیروزی انقلاب شناخته می شود.
حجت الاسلام افتخاری در جریان کمک رسانی به مردم زلزله زده رودبار، در ششم تیرماه سال 1369 بر اثر سانحه سقوط بالگرد جان باخت.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7294/695 / 1551

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن