تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813176909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصن بحرینی ها مقابل دفتر سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تحصن بحرینی ها مقابل دفتر سازمان ملل


مقر سازمان ملل متحد در منامه، پایتخت بحرین در روز جهانی اعلام همبستگی با قربانیان شکنجه، شاهد برگزاری تحصن بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، مردم انقلابی و مخالفان بحرینی با شرکت در این تحصن تاکید کردند که شکنجه زندانیان و بازداشت شدگان برای اعتراف گیری از آنها ادامه دارد.

شرکت کنندگان در این تحصن با در دست داشتن تصاویری از شکنجه زندانیان، از محافل بین المللی خواستند با اتخاذ موضع جدی، تنها به حرف و محکوم کردن اقدامات رژیم آل خلیفه بسنده نکنند و اقدامی موثر انجام دهند.
 
در حاشیه این تحصن، خانواده شهید "عبدالعزیز العبار"، در نامه ای به "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل و "ناوی پیلای" کمیسر عالی حقوق بشر این سازمان از آنها خواستند تا برای آزادی پیکر این شهید که بیش از دو ماه نزد رژیم در توقیف است، میانجیگری کنند.

بسیاری از فعالان حقوق بشری، زندان های بحرین را پایتخت شکنجه در جهان می دانند. رژیم بحرین از فوریه سال 2011 شمار بسیاری از معترضان را شهید یا زخمی یا بازداشت و شکنجه کرده است.
تحصن بحریینها



جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن