تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804326214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خليليان:تاحدودي به فکر جايگزين حاج‌صفي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خليليان:تاحدودي به فکر جايگزين حاج‌صفي هستيم
کد خبر: ۴۱۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵ - 27 June 2014


مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: براي از دست دادن احسان حاج‌صفي نگرانيم اما تا حدودي به فکر جانشين اين بازيکن هم هستيم.


  مهرزاد خليليان در خصوص سفرش به برزيل گفت: سفر خوبي بود که در آن با چند باشگاه ملاقات‌هايي داشتم و سيستم باشگاه‌داري در اين کشور را از نزديک ديدم. در برزيل، آکادمي‌هاي شبانه‌روزي فعاليت مي‌کند که بچه‌هاي فوتباليست به صورت بيست و چهار ساعته زيرنظر قرار دارند که البته من چنين الگويي را پيش از اين در استراليا ديده بودم. برزيلي‌ها قوانين سختي در فوتبال دارند و عشق مردم اين کشور به فوتبال است به طوري که در زمان بازي‌هاي برزيل در جام جهاني تمام خيابان‌هاي اين کشور خالي از جمعيت مي‌شد.


به گزارش فارس، وي در مورد مذاکره با پريرا بازيکن برزيلي تيم فولاد خوزستان در برزيل هم ادامه داد: مذاکرات مقدماتي در اين باره انجام داديم اما به نتيجه قطعي نرسيديم. البته ما با خود اين بازيکن به صورت مستقيم مذاکره نکرديم و با باشگاهش جلسه داشتيم.


مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا در برزيل با نکونام براي حضور در سپاهان صحبت کرده يا نه افزود: با نکونام صحبت نکردم هر چند که فضا براي اين کار مساعد بود اما من به خودم اجازه ندادم که در شرايط ملتهب تيم ملي که بازي‌هاي حساسي داشت درباره نقل و انتقال با بازيکنان صحبت کنم، البته تلفني با يکي دو بازيکن صحبت‌هاي دوستانه داشتم اما با هيچ بازيکني در برزيل به صورت مستقيم مذاکره نکردم.


وي در مورد مذاکره با چند باشگاه با عقد تفاهم‌نامه تصريح کرد: پيش‌نويس تفاهم‌نامه آماده شد و بايد بگويم با يکي از باشگاه‌هاي مطرح شهر سائوپائولو صحبت‌هايي کرديم که البته چون در حد پيش‌نويس است اسم باشگاه را نمي‌گويم اما قرار است تا هفته آينده به صورت ايميلي اين قرارداد امضاء شود.


خليليان در خصوص عملکرد احسان حاج‌صفي بازيکن تيم سپاهان در جام جهاني 2014 برزيل در مورد اينکه نگران نيستيد اين بازيکن با پيشنهادهاي خوب مواجه شود و از سپاهان جدا شود گفت: ما پيش از جام جهاني هم پيش‌بيني مي‌کرديم که احسان در جام جهاني بازي کند، چرا که او بازيکن کم‌نوساني است که مي‌تواند در پست‌هاي مختلف هم بازي کند، اما مسلماً نگران از دست دادن اين بازيکن هستيم، اما به هر حال خوشحاليم که بازيکني داريم که سطح بازي‌اش بالاتر از آسياست، البته ما با اين بازيکن تعامل داريم و دوست داريم که حاج‌صفي رشد کند اما حداکثر تلاش‌مان را مي‌کنيم که رضايت کرانچار را به دست بياوريم و تا حدودي هم به فکر جانشين اين بازيکن هستيم.


مديرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور مربي بدنساز پيشين بارسلونا در تمرينات سپاهان هم اظهار داشت: رزومه اين مربي يک ماه پيش به دستم رسيد و ما آن را مطالعه کرديم، اما چون من در برزيل بودم قرار شد او يک ماه آزمايشي در تمرينات سپاهان شرکت کند و عملکردش را زيرنظر داشته باشيم و بعد نظرمان را درباره او اعلام کنيم.


وي در حضورش در برزيل و دستاوردهاي اين جام جهاني تصريح کرد: دستاوردهاي جام جهاني در دنيا فقط فوتبال نيست و پديده‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي را هم دربرمي‌گيرد و شما هيچ پديده‌اي را نمي‌توانيد داشته باشيد که در يک لحظه صدها ميليون بيننده داشته باشد، اما بايد از حضور در برزيل درس بگيريم و بدانيم که غم و شادي و غرور ملي بايد باعث شود تا در بازي‌هاي بعد نتايج بهتري بگيريم.


خليليان ادامه داد: کشور امريکا فوتبالي عقب‌تر از ما دارد اما توانست به مرحله بعد برود و ديديم که اکثر تيم‌هاي مطرح از جام جهاني حذف شدند و اين مي‌تواند براي ما درس باشد تا الگويي مثل واليبال داشته باشيم که بتوانيم در کنار بزرگان جهاني قرار بگيريم. من فکر مي‌کنم ما نياز به برنامه 25 ساله داريم تا همانطور که ژاپني‌ها از ما جلو زدند بتوانيم پيش بيفتيم. در واليبال بابرنامه عمل کرديم و من اعتقاد دارم که فوتبال ما چيزي کم ندارد و بايد باشگاه‌هاي فوتبال را تقويت کنيم نه اينکه هر روز به گونه‌هاي مختلف تن و بدن آنها را بلرزانيم!


خليليان اظهار داشت: قصد دارم در مورد جام جهاني دست‌نوشته‌اي بنويسم تا ارزيابي‌ام را از حضور در اين بازي‌ها اعلام کنم.


مديرعامل باشگاه سپاهان در پايان درباره وضعيت محرم نويدکيا هم گفت: متأسفانه تا شب گذشته نويدکيا نتوانسته به آلمان برود چرا که هنوز ويزايش آماده نشده و ما دلواپس او هستيم اما او دوشنبه يا چهارشنبه در آلمان وقت پزشکي دارد و اميدوارم بتواند به ما کمک کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن