تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820044734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلیچداراوغلو: بخشی از سلاحهای در دست داعش را ترکیه تامین کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قلیچداراوغلو: بخشی از سلاحهای در دست داعش را ترکیه تامین کرده است آنکارا- ˈ کمال قلیچداراوغلوˈ رهبر حزب ˈجمهوریخواه خلق ترکیه یکبار دیگر ادعای خود مبنی بر تامین بخشی از سلاحهای در دست داعش از سوی ترکیه را تکرار کرد.


وی در گفت گو با خبرنگاران رسانه های ترکیه افزود: بخش عمده سلاحهای در دست داعش متاسفانه سلاحهایی است که از سوی ترکیه تامین شده است.
رهبر بزرگترین حزب سیاسی مخالف دولت در مجلس ملی ترکیه با طرح این پرسش که ترکیه به عنوان یک کشور قابل احترام چگونه می تواند با تریلی برای تروریست ها در سوریه سلاح ارسال کند؟ گفت: سوریه همسایه ترکیه است و خانه همسایه شما در آتش می سوزد ولی ترکیه بجای خاموش کردن این آتش بنزین برروی آن می پاشد و این آتش به ترکیه نیز سرایت کرده است.
قلیچداراوغلو از سیاست های منطقه ای حزب حاکم ˈعدالت و توسعهˈ انتقاد کرد و گفت: سیاست های ترکیه در منطقه خاورمیانه با شکست روبه رو شده و این را همگان برزبان می آورند ، حال اینکه ترکیه به عنوان یک کشور مهم امکان و قابلیت ایفای نقش کلیدی در منطقه خاورمیانه را دارد بود.
رهبر حزب جمهوریخواه خلق گفت: وزیرخارجه ترکیه اعتباری در منطقه ندارد و کسی دیگر گوش به حرفهای وی نمی دهد. ترکیه در مصر- سوریه که کشورهای مهم منطقه هستند سفیر ندارد و کشورهای منطقه ما را جدی نمی گیرند و قدرت ترکیه در خاورمیانه از میان رفته است.
قلیچداراوغلو همچنین از ممنوعیت پخش اخبار مرتبط با گروگانهای ترک در دست داعش انتقاد کرد و گفت: در موصل قریب به 100 تبعه ترک گروگان گرفته شده اند ولی حتی این مساله بدلیل ممنوعیت پخش اخبار در ترکیه نمی تواند موضوع بحث باشد.
قلیچداراوغلو روز سه شنبه نیز گفته بود که مدارک ارسال سلاح از سوی ترکیه برای داعش را در دست دارد و این مدارک و اسناد را در آینده منتشر خواهد کرد.
خاورم**2012 **1010

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن