تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804278952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکواش بازان عملکرد واقعی خود را در مسابقات قهرمانی به نمایش نمی گذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسکواش بازان عملکرد واقعی خود را در مسابقات قهرمانی به نمایش نمی گذارند کیش - نایب رییس بانوان فدراسیون اسکواش با تاکید بر ظرفیت بالای اسکواش بازان ایرانی گفت : به دلیل تجارب کم و اضطراب ، ورزشکاران ما در میادین بین المللی و قهرمانی عملکرد واقعی خود را نشان نمی دهند.


به گزارش ایرنا، الهام شیرزاد جمعه در حاشیه اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش نوجوانان و جوانان آسیا در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا وضعیت دختران اسکواش باز کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت : دختران ما توانایی صعود به رتبه های بالاتر در آسیا را دارند؛ ارزیابی از این مسابقات نشان می دهد افق ما دوردست نیست و می توانیم با توجه به برخی مولفه ها در فهرست برترین های آسیا قرار بگیریم.
استاد دانشگاه در رشته تربیت بدنی ، حضور کم تعداد در رقابت های بین المللی ، اضطراب ، مباحث روانی و خود باوری کم در برخی بازیکنان را از دلایلی برشمرد که سبب شده بازیکنان عملکرد واقعی خود را در مسابقات به نمایش نگذارند .
نایب رییس بانوان فدراسیون اسکواش با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای اسکواش بازان کشور گفت : به رغم اینکه عمر چندانی از این رشته نمی گذرد اما پیشرفت خوبی را در آن شاهدیم .
وی در مورد سطح رقابت ها نیز گفت : مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و میزبانی دور بعد نیز به ایران رسیده است که امیدواریم از تجارب این دوره در هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات بعد استفاده کنیم .
شیرزاد در مورد همگانی کردن این رشته اظهار داشت : این رشته کمی گران است و نیازمند کورت های کافی و استاندارد در مراکز ورزشی است که باید تعداد آن افزایش یابد.
این مسوول ورزشی در مورد برگزاری اردوها و اعزام ورزشکاران به مسابقات خارجی گفت : به دلیل کمبود بودجه لزوما امکان اعزام همه ورزشکاران وجود ندارد ، در طی سال های اخیر ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور ، مسابقات قهرمانی اسکواش هنگ کنگ و لیگ ها دسته یک و برتر شرکت کرده اند ، اردوها و تمرینات نیز به طور مستمر ادامه دارد.
وی در مورد طرح استعداد یابی فدراسیون اسکواش برای افزایش تعداد ورزشکاران این رشته گفت : طرحی نخبه یابی با عنوان ˈ الماس ˈ در طول 3 -4 سال اخیر در جریان است که کارشناسانی برخی استان ها را به عنوان پایلوت قرار می دهند و دررده سنی زیر 9 سال استعدادها خاص را شناسایی می کنند ، این مهم برای تربیت ورزشکاران تازه نفس و پشتوانه تیم ملی نیاز است تا سرعت بیشتری پیدا کند .
بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش نوجوانان و جوانان آسیا که از اول تیر ماه به میزبانی جزیره کیش برگزارشده با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد .
این رقابت ها با حضور 9 کشور آسیایی و در 4 رده سنی زیر13، 15، 17و 19 سال و در دو بخش دختران و پسران با حضور 250 ورزشکار برگزار شد.
1630**1641/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن