تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801219127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 9 کشور در مسابقات قهرمانی اسکواش جوانان آسیا/ میزبانی دوره سوم هم به ایران رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور 9 کشور در مسابقات قهرمانی اسکواش جوانان آسیا/ میزبانی دوره سوم هم به ایران رسید تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی اسکواش از حضور 9 کشور در بیست و یکمین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جزیره کیش خبر داد و گفت : به دلیل ژیروزی های اخیر تیم اسکواش و پیشرفت ایران در این رشته ورزشی میزبانی دوره سوم این رقابت ها نیز به ایران رسید.


علیرضا سنایی روز چهارشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: ایران برای دومین بار میزبانی رقابت های اسکواش قهرمانی جوانان آسیا را بر عهده دارد.
وی در باره بازیکنان شرکت کننده ایرانی افزود : این مسابقات در 4 رده سنی زیر 13 ، 15 ، 17 و 19 سال و با حضور 32 اسکواش باز نوجوان و جوان دختر و پسر ( 16 دختر و 16 پسر ) ایران در جزیره کیش برگزار می شود.
سرپرست فنی مسابقات با بیان اینکه این رقابت ها اصلی و هدف کشورهای آسیایی است از حضور 9 کشور قدرتمند در این رشته خبر داد و افزود : مالزی ،قطر ،پاکستان ،هنگ کنگ، اردن، سریلانکا، عراق، هند، ایران از کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها هستند.
سنایی به حضور احتمالی تیم کویت نیز در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده است.
وی در مورد مدال آوری تیم اسکواش با توجه به پیشرفت های اخیر در این رشته ورزشی گفت: انتظار مدال آوری از ورزشکاران نیست، باید واقع گرا باشیم، با توجه به رده های سنی در نظر گرفته شده برخی ورزشکاران کشورها از لحاظ سنی و تجربه از اسکواش بازان ما بزرگترند، به عنوان نمونه علیرضا شاملی که در رده سنی زیر 15 سال بازی می کرد به تازگی 15 ساله شده و مجبور است در رده زیر 17 سال بازی کند از این رو تجربه کمتری نسبت به هم گروه خود دارد.
سرمربی تیم ملی اسکواش ایران این رقابت ها را سکوی پرتابی برای آماده سازی تیم ملی دانست و گفت: رده های سنی پایین پشتوانه ای برای تیم ملی هستند.
وی زمان برگزاری این رقابت ها را 9 صبح روز یکم تیرماه عنوان کرد و گفت: قرار بود آیین افتتاحیه 31 خرداد ماه برگزار شود، اما به دلیل برگزاری دیدار بین تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین ( از سری رقابت های جام جهانی 2014 ) این برنامه به بعد از ظهر روز یکم تیرماه موکول شد.

* ایران میزبان سومین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان آسیا
سرپرست فنی مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان آسیا به برگزاری مجمع اخیر سالیانه اسکواش آسیا در هنگ کنگ همزمان با رقابت های اسکواش بزرگسالان اشاره کرد و گفت: به دلیل پیشرفت های اخیر ایران در این رشته، نامزدی خود را برای دوره بعدی رقابت ها اعلام کردیم که خوشبختانه با استقبال مسوولان و کشورهای حاضر روبرو شد به گونه ای که از میان 19 کشور 11 کشور به ایران رای دادند.
وی گفت : با توجه به این موضوع میزبانی بیست و دومین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان آسیا بار دیگر از آن ایران شد.
مسابقات قهرمانی اسکواش بزرگسالان (مردان و زنان) آسیا از 21 تا 25 خردادماه در هنگ کنگ برگزار شد.
ورزشی **1630**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن