تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805141480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین جشنواره تولیدکنندگان جوان اصفهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان با حضور معاون نهاد ریاست جمهوری/
ششمین جشنواره تولیدکنندگان جوان اصفهان برگزار شد
اصفهان – خبرگزاری مهر: ششمین جشنواره تولید کنندگان جوان اصفهان با حضور معاون نهاد ریاست جمهوری و رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت کشور برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر،‌ ششمین جشنواره تولید کنندگان داخلی جوان اصفهان شامگاه پنجشنبه و با حضور معاون نهاد ریاست جمهوری، رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت جوانان کشور، معاون استاندار، نمایندگان مجلس و جمع دیگری از مسئولان استان اصفهان در محل هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

حامد پاک طینت،‌رئیس سازمان صنعت، معدن  و تجارت استان اصفهان در این جشنواره به حال ناخوش صنعت و جوانان کشور اشاره کرد و با استناد به آخرین آمار به دست آمده در حوزه‌ی اشتغال اظهار داشت: بر این اساس 40 میلیون ایرانی هیچ نقشی در توسعه و پیشرفت کشور ندارند و تنها 26 میلیون نفر در کشور شاغل هستند.

وی با بیان اینکه از سال 84 تا 91 بیش از شش میلیون و 500 هزار نفر آماده به کار در کشور وجود داشته است، افزود: این جمعیت هیچ فرصت شغلی‌ای پیدا نکرده و در حال حاضر بیکار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اصفهان با اشاره به کاهش 3.5 درصدی سرمایه‌گذاری در کشور بیان داشت: طی سال‌های 84 تا 91 سرمایه‌گذاری در کشور با کاهش روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اقتصادایران اقتصاد دلالی است،‌گفت:‌بسیاری از مسئولان و سرمایه‌گذاران ایران مزیت کشور را در دلالی و واسطه گری می‌دانند و از این اعتقاد به شدت حمایت می‌کنند.

پاک طینت با بیان اینکه وضعیت کنونی دخل و خرج ایران حاکی از سهم عظیم دلالی در اقتصاد است، ادامه داد: بر اساس آمار به دست آمده سهم ایران از دلالی از هر 30 نفر یک نفر است و این در حالی است که این آمار در آمریکا از هر 1000 نفر یک دلال و در اروپا از هر 660 نفر یک نفر دلال وجود دارد.

وی با بیان اینکه سهم صنعت طی چند سال اخیر در اقتصاد کشور کمتر از 20 درصد بوده است،‌افزود: از سال 89 تا 91 حدود 10 درصد از صنایع کشور کوچک شده‌اند و میزان سرمایه‌گذاری در صنعت از 19 هزار میلیارد تومان به 9 هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اقتصاد بانک‌ها در اختیار تولید نیست، افزود: البته باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر خط اعتدال در کشور در حال پیشروی است که این امر محصول آگاهی سیاسی و رشد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت تمام قد در کنار دولت حرکت خواهد کرد،‌گفت: حل مشکلات اشتغال جوانان و توسعه‌ی صنایع مناسب اولویت فعالیت‌های این سازمان است.

پاک طینت با اشاره به تجلیل 10 جوان برتر استان در حوزه‌ی صنعت در این جشنواره اظهار داشت: این جوانان از بین  120 نفر و با در نظر گرفتن فاکتورهای مناسب انتخاب شده‌اند.

وی به شناسایی 12 برند در بخش مرکزی ایران در 5 سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: معرفی چهره ماندگار صنعت نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

 تنها 20 درصد از اعتبارات دولت به بخش صنعت اختصاص می‌یابد

همچنین حسین سیستانی در این جشنواره،‌ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه حمایت از جوانان و توسعه‌ی منابع انسانی مهم‌ترین راهکار پیشرفت کشور است، اظهار داشت: در این راستا توجه به ظرفیت جوان کشور و حمایت از این قشر می‌تواند تاثیر بسزایی برای تحقق این امر داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حال جبران مافات دو دولت قبل است، افزود: هر آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد از ماست که بر ماست.

معاون توسعه‌ی منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه سلایق دولت‌های مختلف در مدیریت کشور آسیب‌های زیادی را به کشور وارد کرده است، گفت: در این راستا ضروری است که با استفاده از طرفیت‌های موجود در کشور به توسعه و پیشرفت دست یافت.

وی با بیان اینکه 20 درصد از اعتبار دولت به بخش صنعت اختصاص می‌یابد، گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌ی اشتغال و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی می‌تواند به این امر کمک قابل توجهی داشته باشد.

سیستانی با بیان اینکه آمارها در خصوص اشتغال نگران کننده است، ادامه داد: افزایش تولید ناخالص ملی نیز می‌تواند به ایجاد اشتغال کمک کند.


۱۳۹۳/۴/۶ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن