تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوال 10 نماينده از وزير کار به هيات رئيسه مجلس ارائه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۳ (۹:۵۵ق.ظ)
سوالات از اعضاي هيات دولت ادامه دارد؛ سوال 10 نماينده از وزير کار به هيات رئيسه مجلس ارائه شد پس از کارت زردي که در هفته گذشته بهارستاني ها به وزيرکشور دادند، وزيرتعاون نيز در معرض سوالاتي درخصوص وضعيت معلولان از سوي نمايندگان خانه ملت قرارگرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايندگان حوزه هاي مختلف حاضر در مجلس شوراي اسلامي، درصدد پاسخ گرفتن سوالات خود از وزيرتعاون هستند لايکن درهمين خصوص درخواست سوال از اين وزيرکابينه به هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي تسليم شد.
ظاهرا سوالات درخصوص حمايت از معلولان است، بي توجهي به امور و همچنين اجراي قانون حمايت از معلولان، بي توجهي به اشتغال معلولان از جمله سوالاتي است که در بين 10سئوال نماينگان از وزيرتعاون شده است.
طراحان سوال از وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در متن سوال خود آورده اند:
*وزارت محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعي متولي اصلي پيگيري حقوق محرومان، مستضعفان علي‌الخصوص مظلوم‌ترين آنها افراد داراي معلوليت آن هم معلوليت شديد است؛ متاسفانه در دولت جديد علي‌رغم مکاتبات و مذاکرات تغيير رويه‌اي در کاهش و رفع مشکلات اساسي آنها به صورت نظام‌مند نشده و مع‌الاسف بودجه قابل توجهي صرف امور همايشي و نمايشي و تبليغاتي و در خدمت گرفتن چند خبرنگار و برخي رسانه‌ها و برخي هنرمندان براي کار رسانه‌اي و موجهنشان دادن اقدامات مي‌شود.
*از جمله بستن قراردادهاي قابل تامل، تخصيص "بن‌" قابل توجهي از گروه هدف در سرتاسر کشور از رسيدگي عزتمندانه و همراه با تکريم و اين درحالي است که مجلس تلاش خود را براي تصويب بودجه مناسب و مورد نياز سازمان بهزيستي انجام داده است.
در هرجاي دنيا بازيگران و خوانندگان بعضا عوايد حاصل از اجراي برنامه‌هاي خود را به صورت افتخاري صرف امور خيريه و ياري سازمان‌هاي حمايتي مي‌کنند و متاسفانه در کشور ما بعضا در مواردي بر عکس است.
*موضوع طبقه بندي ميزان معلوليت براي اجراي عدالت و ارايه خدمات مناسب با نوع معلوليت در حرف و تبليغات و سخنراني انجام گرفته و اکثر معلولان شديد و حتي مجموعه‌هاي خدمت رسان به آنها مورد بي‌مهري هستند.در خصوص اشتغال معلولان برنامه و سياستي و حتي قانون مصوب مجلس مشهود نيست.
اميدواريم طرح اين سوال متوليان محترم را متوجه وظيفه خطير خود در قبال قشر محترم معلولان بنمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن