تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812908420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احزاب سیاسی برآمده از نخبگان جامعه اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا:

احزاب سیاسی برآمده از نخبگان جامعه اند

معاون استاندار قزوین: احزاب سیاسی برآمده از نخبگان جامعه اند

1393-04-06, 00:44
امیدواریم آن دسته از احزاب و تشكل های سیاسی كه فاقد مجوز رسمی فعالیت هستند برای شناسنامه دار شدن و طی مراحل قانونی اقدام كنند.
ایوب رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت:  امیدواریم آن دسته از احزاب  و تشكل های سیاسی  كه فاقد مجوز رسمی فعالیت هستند برای شناسنامه دار شدن و طی مراحل قانونی اقدام كنند.
به گزارش ایلنا از قزوین،ایوب رحیمی در سومین نشست هم اندیشی احزاب؛ گروه ها و تشكل های سیاسی استان بیان داشت: آن دسته از احزابی كه به عنوان نماینده و شاخه ای از یك حزب مركزی در استان ها فعالیت می كنند در گام اول باید مجوز و معرفی نامه ای از دبیر كل آن حزب  در سطح ملی داشته باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینكه «احزاب و تشكل های سیاسی اولویت ها و دغدغه های خود را برای توسعه و پیشرفت استان به مدیریت ارشد استان ابلاغ و اعلام كنند» خاطر نشان كرد: قطعا"مدیریت ارشد استان از نقطه نظرات و اولویت های تعریف شده احزاب در محورهای مختلف استان در اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی ها استفاده خواهد كرد.
وی افزود: با توجه به اینكه در حال تدوین برنامه ششم توسعه استان هستیم اعلام  این نقطه نظرات و اولویت ها می تواند كمك موثری به توسعه و تعالی استان داشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینكه «احزاب سیاسی باید از فرصت بوجود آمده در دولت تدبیر و امید استفاده كنند» تصریح كرد: احزاب برآمده و برآیند نخبگان سیاسی در یك جامعه اند كه می توانند در تربیت نیروهایی سیاسی  جامعه نقش آفرین باشند و در جهت گیر ی های آینده جامعه نقش موثری را ایفا كنند.
وی در پایان افزود: باید ظرفیت تحمل خود را نسبت به یكدیگر بالا ببریم و گوش شنوایی برای همدیگر بوده و از توان و ظرفیت یكدیگر حداكثر استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.
گفتنی است در ابتدای این جلسه آئین نامه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی توسط  سید جمال الدین حسینی مدیر كل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری تشریح شد.


1393-04-06, 00:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن