تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لک: اولويت اولم گيتي‌پسند است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لک: اولويت اولم گيتي‌پسند است
سرمربي فصل گذشته تيم فوتسال گيتي‌پسند گفت: گزينه اول من براي فصل آينده، تيم گيتي‌پسند است و منتظرم که آنها تکليف‌شان مشخص شود.

رضا لک در مورد انتخاب تيم آينده‌اش اظهار داشت: هنوز که هيچ تصميمي نگرفتم. با دو سه جا صحبت کرديم منتها هنوز چيزي مشخص نشده است و فکر مي‌کنم در هفته آينده وضعيتم مشخص شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هم از تهران پيشنهاد دارم، هم از شهرستان و هم از تيم ملي. يکي از گزينه‌هاي خسوس براي همکاري در تيم ملي، من بوده‌ام. سال گذشته هم پنج - شش ماه با تيم ملي همکاري کردم و بعد از مسابقات کره‌جنوبي از آنها جدا شدم. در اين مورد با آقاي افتخاري نشستي داشتيم و صحبت کرديم ولي نه از سوي من و نه از سوي او، چيزي قطعي نشد و هر دو طرف مانديم تا ببينيم در آينده چه اتفاقي رخ مي‌دهد.

مربي فصل گذشته تيم گيتي‌پسند تصريح کرد: گزينه اول من براي فصل آينده، تيم گيتي‌پسند است و منتظرم که آنها تکليف‌شان مشخص شود. از سوي مديريت باشگاه اعلام شده که من يکي از چهار - پنج گزينه مربيگري فصل بعدشان هستم و يکي دو بار هم در اين رابطه با هم صحبت کرديم.

لک گفت: سال گذشته با توجه به اينکه هدف ما قهرماني بود اما به مقام نايب‌قهرماني رسيديم، نه من راضي بودم و نه باشگاه، اما از نوع کار و تعامل با باشگاه راضي بوديم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/06 09:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن