تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802934313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری: مسایل اخلاقی و فنی اولویت اصلی در جذب بازیکنان برای تراکتورسازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ذوالفقاری: مسایل اخلاقی و فنی اولویت اصلی در جذب بازیکنان برای تراکتورسازی است تبریز - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم، تاکید کرد: توجه به مسایل اخلاقی و فنی اولویت اصلی و محوری باشگاه در جذب بازیکنان جدید است.


ایوب ذوالفقاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ورود تراکتورسازی به بازار نقل و انتقالات با آگاهی تمام و وسواس کامل صورت گرفته است، افزود: هواداران تیم هیچگونه نگرانی از بابت نحوه و چگونگی جذب بازیکنان جدید نداشته باشند.
وی گفت: انتخاب بازیکنان جدید برای تراکتورسازی بدون توجه به نام ها و تنها با تکیه بر توانایی های فنی و به موازی آن خصوصیات اخلاقی نفرات در پست های مختلف و مورد نیاز انجام می شود و در این رابطه باشگاه و سرمربی تیم تمام تلاش خود را برای گزینش نفرات برتر فنی و اخلاقی انجام می دهند.
ذوالفقاری یکی از اهداف تراکتورسازی را جوان گرایی و کاهش میانگین سنی تیم عنوان و اظهار کرد: در حالی که فصل گذشته میانگین سنی تیم بالای 30 سال بود، شاید برای فصل آینده لیگ برتر این رقم به پایین تر از 25 سال برسد که اقدامی بسیار مهم و قابل توجه در میان تیم های لیگ برتری به شمار می رود.
وی ، آینده نگری را یکی از اولویت های بسیار مهم باشگاه برای فصل های آینده بیان کرد و گفت: با حمایت و صبوری هواداران تراکتورسازی، این تیم ریشه دار و مردمی ظرف چند سال آینده به یکی از خودکفاترین و باطراوت ترین تیم های کشور تبدیل خواهد شد.
ذوالفقاری با اشاره به نتایج اخیر جام جهانی و شکست تیم های پا به سن گذاشته، یادآوری کرد: این موضوع هشداری جدی به تیم هایی است که میانگین سنی آنها بالا رفته و بر این اساس باید در سریع ترین زمان و با بررسی تمام جوانب امر نسبت به جوان گرایی اقدام کرد.
وی به هواداران تراکتورسازی قول داد این تیم در فصل آینده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوب و شایسته ای بگیرد.
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت مرتضی اسدی سرگروه این تیم، گفت: وی یکی از بازیکنان با تجربه و زحمت کش تیم طی سال های اخیر بوده و چندی قبل نیز به دعوت سرمربی تیم به باشگاه مراجعه کرد تا مذاکرات برای ادامه همکاری انجام شود.
ذوالفقاری افزود: اسدی در جلسه ای با رسول خطیبی اعلام کرد بعد از انجام برخی کارهای عقب افتاده نظر خود را برای ادامه همکاری بیان خواهد کرد که تاکنون به باشگاه مراجعه ای نداشته است.
وی در خصوص وضعیت محسن فروزان و انتشار اخباری مبنی بر مذاکره تیم استقلال تهران با وی، نیز گفت: این بازیکن مال تراکتورسازی است و تاکنون نیز استقلال هیچ مکاتبه ای برای جذب این گلر با تراکتورسازی نداشته است.
سرپرست تراکتورسازی با بیان اینکه تمرینات این تیم برای فصل آینده از روز دوشنبه در تهران شروع می شود، اظهار کرد: به تمام نفرات تیم اعلام شده که ساعت 15 روز دوم تیر ماه در هتل آزادی تهران حضور داشته باشند.
7236/587/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن