تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنتو: نظرم تغيير نکرده و استعفا نمي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بنتو: نظرم تغيير نکرده و استعفا نمي‌دهم
کد خبر: ۴۱۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵ - 27 June 2014


سرمربي تيم ملي فوتبال پرتغال تأکيد کرد که از سمتش استعفا نمي‌دهد.


 پائولو بنتو پس از عدم صعود پرتغال به دور حذفي جام جهاني گفت: جو منفي بر تيم ما حاکم شده است، چون نتوانستيم به اولين هدف‌مان (راهيابي به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014) دست پيدا کنيم. با توجه به سه بازي که در مرحله گروهي انجام داديم چيزي که سزاوارمان بود براي‌مان رقم خورد.


وي ادامه داد: در نيمه اول ما از غنا بهتر بازي کرديم و در نيمه دوم به اندازه کافي موقعيت به وجود آورديم که گل‌هاي بيشتري بزنيم. حالا بايد عملکرد تيم را تحليل کنيم و ببينيم که کجاي کارمان مي‌لنگيد به خصوص در بازي برابر آلمان و آمريکا.


سرمربي تيم ملي فوتبال پرتغال با اشاره به اينکه شکست تيمش مقابل آلمان در مرحله گروهي سرنوشت اين تيم را رقم زده است، ادامه داد: بسيار ناراحتم و مي‌دانم که حداقل انتظاري که از ما مي‌رفت را برآورده نکرديم اما اين ناکامي نتيجه بي‌انگيزگي و بي‌مسئوليتي بازيکنان ما نبود. ما اشتباه کرديم و تمام اعضاي تيم در اين اشتباهات مقصر بودند.


بنتو خاطر نشان کرد: شکست بازي اول مقابل آلمان ما را بسيار تحت تأثير قرار داد و جوي منفي را بر تيم حاکم کرد. ما در آن بازي به اندازه تلاشي که داشتيم نتيجه نگرفتيم. در بازي با آلمان ما فضاي کمي براي مانور داشتيم.


وي که در نشست خبري پيش از بازي با غنا اعلام کرده بوده از سرمربيگري پرتغال استعفا نمي‌دهد، در پاسخ به اين سوال که آيا از سمت خود استعفا خواهد داد، خاطرنشان کرد: بعد از 24 ساعت بايد ديوانه باشم که نظرم را تغيير دهم!














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن