تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش قطر در گرایش جوانان به شبکه‌های صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نقش قطر در گرایش جوانان به شبکه‌های صهیونیستی


بهای بسیار بالای اشتراک شبکه‌های ماهواره‌ای قطری برای دنبال کردن مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، سبب گرایش جوانان در کشورهای عربی به کانال های رایگان رژیم صهیونیستی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از العالم، "ایمن محمد" جوان مصری، همچنان برای دیدن بازی‌های جام جهانی برزیل، در جستجوی کسی است که فرکانس‌ شبکه‌های رایگان صهیونیستی را برای او بیابد؛ افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به او گفته اند که در این روزها مشغول همین کار برای دیگران هستند.
  ایمن محمد به خبرگزاری اناتولی ترکیه گفت: بعد از تحمل دشواری ها توانسته است، کسی را پیدا کند که برای دریافت شبکه های صهیونیستی بدون نیاز به اشتراک یا پیگیری از طریق اینترنت، گیرنده ماهواره‌ای او را تنظیم کند.
  دیدن بازی های جام جهانی برزیل از شبکه های تلویزیونی نیاز به رمز گشایی دارد و این کار هزینه بر است. بنابراین   بسیاری از افراد در پی راهی برای مشاهده بازی ها هستند.
  با توجه به افزایش هزینه اشتراک شبکه های تلویزیونی که این مسابقات را پخش می کنند، مصری‌هایی که در وضعیت بد اقتصادی به سر می برند، به ویژه در مناطق فقیر نشین، در پی راهی برای دیدن بازی ها هستند.
  دیدن بازی ها از ماهواره صهیونیستی عاموس تنها منحصر به مصر نیست، بلکه به سایر کشورهای همسایه فلسطین اشغالی نیز سرایت کرده است. همانطور که در گزارش سابق تلویزیون رژیم صهیونیستی ذکر شده، تعداد بینندگان عربی که این مسابقات را از شبکه های تلویزیونی این رژیم دنبال می کنند، بیش از ده ملیون نفر است.
  این بالا ترین عدد بینندگان در طول تاریخ یک شبکه صهیونیستی است. در این گزارش آمده است که علت استقبال بینندگان عرب به ویژه در کشورهای همسایه فلسطین اشغالی، مسأله مالی است. شبکه های الجزیره قطر پخش این بازی ها را در انحصار خود دارند و هزینه اشتراک آن بیش از 300 دلار است که خارج از توان خانواده های فقیر است.
استقبال از پخش بازیهای جام جهانی به زبان عبری سبب شد، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یادداشتی در صفحه توییتر خود بنویسد: "شنیده‌ام که بسیاری از دوستداران فوتبال بازیهای جام جهانی را از طریق پخش زنده شبکه های اسرائیلی می بینند .. خوش آمدید."
  دیدن مسابقات جام جهانی از شبکه های رژیم صهیونیستی، واکنش‌هایی داشته است.
در همین رابطه، "جواد عوض الله" نویسنده فلسطینی گفته است، این ماجرا از کانال ورزشی رژیم صهیونیستی به همه کشورهای عربی در قاره آسیا و آفریقا سرایت کرده است، و در میان عموم جوانان گفته می شود که شبکه صهیونیستی بازی های جام جهانی را رایگان پخش می کند.


پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن