تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804073623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابچه الکترونیکی «ایران قربانی حقوق بشر غربی» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




کتابچه الکترونیکی «ایران قربانی حقوق بشر غربی» منتشر شد خبرگزاری رسا ـ کتابچه ای حاوی بیانات گهربار مقام معظم رهبری پیرامون حقوق بشر و مدعیان دروغین آن در غرب از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی منتشر شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتابچه الکترونیکی «ایران قربانی حقوق بشر غربی» حاوی بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون حقوق بشر و مدعیان دروغین آن در غرب از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی منتشر شد. 
در مقدمه این کتاب آمده است: طرح قضیه‌ حقوق بشر از طرف سردمداران آمریکا، چه حالا و چه در روزهای قبل، یک دکان و یک وسیله برای استفاده‌ی بیشتر بود. اینها به حقوق بشر اعتقاد ندارند. اینها کسانی هستند که در مقابل چشمشان، حکومت صهیونیستی در کشور فلسطین، مردم فلسطین را به بدترین وجهی زیر فشار و کشتار و اختناق و شکنجه قرار می‌دهد و آنها حتّی به زبان، عمل او را محکوم نمی‌کنند.  
همچنین در مقدمه این کتابچه الکترونیکی می خوانیم: طرح مسأله‌ی حقوق بشر، برای فریب و وسیله‌ی فشار است؛ برای این است که اگر خواستند دولتی را زیر فشار افکار عمومی قرار بدهند، با تهمت نقض حقوق بشر زیر فشار قرار بدهند و خودشان را متولی حقوق بشر در دنیا معرفی کنند؛ آن‌جایی هم که لازم می‌دانند، به‌عنوان طرفداری از حقوق بشر، حتّی قوای نظامی وارد یک کشور بکنند و حکومت آن کشور را تغییر بدهند. 
بنابر این گزارش، اسلام بزرگترین پرچمدار حقوق بشر و وظیفه نخبگان، دشمنی آمریکا با اسلام وجمهوری اسلامی، حقوق بشر آمریکایی، حرف دل مدعیان دروغین حقوق بشر، رفتار دوگانه حقوق بشر غربی با مسلمانان و حقوق بشر به شیوه ی فرهنگی غربی از جمله عناوین فصل اهی این کتاب است. 
همچنین مدافعین دروغین زیر پرچم های حقوق بشر، آزادی، دموکراسی و منافع آنها، حقوق بشر غربی جدا از اخلاق و نقض کنندگان آنها و فرق حقوق بشر اسلامی و غربی از دیگر عناوین سرفصل های این کتابچه فرهنگی و بصیرتی است. 
این کتابچه در 9 فصل و 32 صفحه به مناسبت هفته "ایران قربانی حقوق بشر" 6 تا 12 تیرماه و ویژه اکران های سراسری "ایران قربانی حقوق بشر" آماده شده است که فای پی.دی.اف این کتابخانه از سایت www.tabrizjebhe.com قابل دانلود می باشد.
لازم به ذکر است، بسته فرهنگی "ایران قربانی حقوق بشر" شامل فیلم های با موضوع جنایات حقوق بشری آمریکا و غرب در قبال ایران است که اکران های مردمی آن در تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود. امکان اکران مردمی این فیلم ها برای سایر افراد نیز وجود دارد.
گفتنی است، برای این کار در سامانه اکران های مردمی جشنواره عمار به آدرس ammarportal.ir ثبت نام کرده و سپس عدد 655 را به سامانه 30001801 ارسال کنید و یا با دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار در آذربایجان شرقی به شماره 5410316  411 تماس بگیرید./935/ن601/ب4



۱۳۹۳/۴/۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن