تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816338025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایی که ارزش های دینی پایمال شود، آزادی معنا ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله شبستری:
جایی که ارزش های دینی پایمال شود، آزادی معنا ندارد خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با اشاره به رواج بدحجابی و برخی ناهنجاری های اجتماعی، گفت: در جایی که ارزش های دینی پایمال شود، اجازه آزادی داده نمی شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان نیروزی انتظامی استان، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهاجم همه جانبه و گسترده فرهنگی به جنگ با انقلاب اسلامی آمده اند. 
وی ترویج مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، مفاسد اخلاقی و بدحجابی را نمونه هایی از برنامه های دشمن برای هویت‌زدایی از جوامع اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد عده ای با قانون‌شکنی و مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و مفاسد اخلاقی وجهه جمهوری اسلامی را مخدوش کنند. 
نماینده خبرگان رهبری نسبت به رواج بدحجابی و برخی ناهنجاری های اجتماعی از جمله طلاق در کلانشهرها هشدار داد و افزود: برای مقابله با بدحجابی در جامعه قانون وضع شده و باید با تذکر لسانی و در صورت لزوم با این موضوع طبق قانون برخورد کرد، عده‌ای هستند که با دهن‌کجی نسبت به اعتقادات اصیل دینی ملت عمدا بدحجابی را رایج می کنند. 
وی با تأکید بر این‌که نیروی انتظامی باید بر اساس وظیفه قانونی خود بیش از پیش با هنجارشکنان و بدحجابان برخورد کند، تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان مسأله بدحجابی افزایش می یابد، اسلام دیدن خشونت نیست و آزادی حد و مرزی دارد، در جایی که ارزش های دینی پایمال شود، اجازه آزادی داده نمی شود. 
امام جمعه تبریز خواستار حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد و افزود: برای جلوگیری از ورود مواد مخدر و مشروبات الکی و رواج بدحجابی نیازمند صلابت و اقتدار توام با عطوفت نیروی انتظامی و قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان هستیم. 
آیت الله شبستری با اشاره به این‌که جنگ نرم دشمنان نظام، اخلاق اسلامی را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی تبلور حکومت اسلامی در برقراری نظم و امنیت است، به حق باید قدرشناس امنیتی که در مرزهای کشور وجود دارد، بود که این امر مرهون مجاهدت و غیرت جان بر کف نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است. 
همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی وضعیت امنیتی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سایه همدلی و همکاری مسؤولان نظم و امنیت حاکم در استان بسیار مطلوب ارزیابی می شود که شاهد افزایش جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی و ایجاد اشتغال هستیم. 
وی از تلاش های سردار خرم نیا فرمانده نیروی انتظامی استان در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی در استان قدردانی کرد و برای سردار محسن حسنخانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان آرزوی موفقیت کرد./935/پ202/ب4



۱۳۹۳/۴/۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن