تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برای خروج از رکود اقتصادی برنامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دولت برای خروج از رکود اقتصادی برنامه دارد خبرگزاری پانا: معاون اول رئیس جمهور گفت : برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید ، برنامه داریم و کارهای گسترده ای انجام شده است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۵ تير ساعت 13:27



به گزارش خبرگزاری پانا، اسحاق جهانگیری در نشست هم اندیشی جمعی از اقتصاددانان با تیم اقتصادی دولت با موضوع رکود و رونق اقتصادی گفت : مهم ترین موضوع و پایگاه دولت همکاری با دانشگاه و دانشگاهیان است و به نظر تک تک دوستان توجه و استفاده می کنیم . وی افزود : مطالب مطرح شده در دولت بررسی و در دستور کار برنامه خروج از رکود قرار می گیرد. وی گفت : برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید ، برنامه داریم و کارهای گسترده ای انجام شده است. نوبخت با تاکید بر تکیه دولت به رای و نظر مردم و دانشگاه ها گفت : با نقد و راهنمایی از دولت حمایت کنید. معاون اول رئیس جمهور افزود : در چارچوب و اصول تعریف شده حرکت می کنیم و باید تلاش کنیم همه این مشکلات را با حداقل هزینه پشت سر بگذاریم.پیش از سخنان معاون اول رئیس جمهور سیزده نفر از اقتصاددانان و استادان اقتصاد دانشگاه های کشور نظرها و دیدگاه های خود را در باره فضای کسب و کار ، رشد اقتصادی ، فعالیت بخش خصوصی ، سود سپرده و منابع بانکی ، هدفمندی یارانه ها ، شرایط رکود و تحریم ، تورم و راهکارهای خروج از تورم ارائه کردند. دولت بدنبال بهبود فضای کسب وکار و تولید معاون اول رئیس جمهور گفت : برای بهبود فضای کسب و کار و بهبود وضعیت تولید برنامه داریم و در ۲ تا ۳ ماه اخیرکار گسترده ای در این زمینه انجام شده است .
معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی جمعی از اقتصاددانان با تیم اقتصادی دولت با موضوع رکود و رونق اقتصادی گفت : در سال های 89 تا 90 که بحث افزایش قیمت ارز در بازار مطرح شد ، 22 میلیارد دلار پول کشور را در صرافی های داخل و در دوبی و ترکیه فروختند .
اسحاق جهانگیری افزود : 6 ماه بعد قیمت دلار به چه میزانی افزایش یافت و کسی هم اعتراضی نکرد ، در حالیکه هر حرکت کوچک ما مورد نقد قرار می گیرد که البته این خوب است و اعتقاد داریم هر تصمیم ما باید مورد اجماع باشد .
وی گفت : گاهی دولت متهم است به اینکه با دانشگاه ها ارتباط ندارد در حالیکه مهمترین موضوع و پایگاهش دانشگاه و دانشگاهیان است و به نظرات تک تک دوستان توجه و از انها استفاده می کنیم .
جهانگیری با بیان اینکه مطالب مطرح شده در دولت بررسی و در دستور کار برنامه خروج از رکود قرار می گیرد افزود : برای بهبود فضای کسب و کار و بهبود وضعیت تولید برنامه داریم و در 2 تا 3 ماه اخیرکار گسترده ای در این زمینه انجام شده است .
وی با تاکید بر اتکا دولت به رای و نظر مردم و دانشگاه ها گفت : دولت موانع و مشکلات زیادی پیش رو دارد که برای عبور از انها باید بسرعت تصمیم گیری کند و شما باید با نقد و راهنمایی از دولت حمایت کنید .
معاون اول رئیس جمهور افزود : شما از سیاست خارجی دولت دفاع کردید در حالیکه دولت از طرف رسانه ها از همین یک موضوع در فشار است .
وی گفت : در چارچوب و اصول تعریف شده حرکت می کنیم ، باید جدی تر در صحنه حمایت کنید و سعی می کنیم همه این موانع را با حداقل هزینه پشت سر بگذاریم .
پیش از سخنان معاون اول رئیس جمهور سیزده نفر از اقتصاددانان و استادان اقتصاد دانشگاه های کشور نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص فضای کسب و کار ، رشد اقتصادی ، فعالیت بخش خصوصی ، سود سپرده و منابع بانکی ، هدفمندی یارانه ها ، شرایط رکود و تحریم ، تورم و راهکارهای خروج از تورم ارائه کردند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن