تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره کتابخانه های عمومی انزلی از مولفان شهرستان به صورت حمایتی خریدکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اداره کتابخانه های عمومی انزلی از مولفان شهرستان به صورت حمایتی خریدکرد انزلی - ایرنا - رییس اداره کتابخانه های عمومی انزلی گفت: این اداره با هدف حمایت از مولفان تعدادی از کتاب های نویسندگان شهرستان را خریداری کرد.


ˈمسعود اخوان ماسولهˈ عصر پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: این کتاب ها شامل 200 جلد کتاب ˈ شبهات وهابیتˈ نوشته فریدون طیوری ، یکصد جلد ˈ دریا و نشانه هایش ˈ اثر حمید رفیعی ، یکصد جلد ˈیاس + منˈ نوشته حمید رفیعی ، 150 دوره از کتاب دو جلدی ˈتاریخ انزلی ˈ عزیز طویلی ، یکصد جلد کتاب ˈ بندرانزلی گشتای ایران ˈ از عزیز طویلی و همچنین 50 عدد لوح فشرده فصل آشتی از حمید رفیعی است .
وی در ادامه با اشاره به واگذاری دو ساختمان از سوی دهیاری و شوراهای سنگاچین و علی آباد، از گشایش کتابخانه در این دو روستا خبر داد .
اخوان ماسوله خاطرنشان کرد : شورای روستای طالب آباد نیز یک هزار متر مربع زمین به ارزش سه میلیارد ریال در مرکز این روستا به ساخت کتابخانه اختصاص داد.
به گفته وی این روستا با سه هزار نفر جمعیت فاقد مکان مناسب فرهنگی بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین دهیاری و شورای کپورچال نیز یک ساختمان 150متری را برای واگذاری جهت تاسیس کتابخانه آماده کرده اند .
اخوان ماسوله با اشاره به تخریب ساختمان کتابخانه آبکنار در جریان برف زمستان سال گذشته تصریح کرد: بخشدار شهرستان درصدد کمک گرفتن از یک خیر برای تعمیر و بازسازی این کتابخانه است.
شهرستان انزلی با 141 هزار جمعیت، دارای دو کتابخانه شهری ، دو کتابخانه روستایی ، سه کتابخانه مشارکتی با حدود 57 هزار جلد کتاب و 11 هزار عضو است.ک/3
620/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن