تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803184808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب کليات طرح آموزش جوانان در آستانه ازدواج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
در يکصد و بيست ششمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان مطرح شد: تصويب کليات طرح آموزش جوانان در آستانه ازدواج کليات طرح پيشنهادي اداره کل ورزش و جوانان در خصوص آموزش جوانان در آستانه ازدواج در يکصد و بيست و ششمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان بررسي و تصويب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در يکصد و بيست ششمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان به رياست آيت الله سعيدي امام جمعه قم و نائب رئيسي حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش استاندار قم و دبيري حجت الاسلام و المسلمين ايزد پناه مشاور وزير و مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در سالن جلسات استانداري برگزار شد و طي آن چندين دستور جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
در ابتداي جلسه آيت الله سعيدي ضمن اشاره به ايام پاياني ماه شعبان المعظم و فضيلت اين ايام از تمامي مسئولين و دستگاه هاي اجرايي استان که در برگزاري هرچه باشکوه تر اعياد شعبانيه بخصوص نيمه شعبان شرکت داشتند تقدير و تشکر کرد.
در ادامه توليت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به نزديکي ماه مبارک رمضان بر برگزاري مجالس قرآن همچون سال هاي گذشته در استان تأکيد کرد و از لزوم رعايت ظواهر شرعي در سطح شهر در اين ماه پر خير و برکت گفت و خواستار برخورد قانوني و قاطع با روزه خواران در سطح شهر توسط مسئولين ذيربط شد.
آيت الله سعيدي افزود: از انجا که بسياري از نگاه ها به دليل اينکه قم، محل خيزش مردمي و تحقق انقلاب اسلامي بوده، به قم است از ابتدا تاکنون مسئولان نظام سعي کرده اند مسئولاني کارآمد براي شهر مقدس قم تعيين کنند.
وي همچنين اختلاف در مسائل اجرايي استان را طبيعي دانسته و آن را نشانگر حرکت و پويايي و فعاليت مسئولان استان بيان کرد و افزود: حريم هاي فرهنگي در استان بايد مورد توجه قرار گيرند و نبايد اين حريم ها شکسته شوند و حريم شخصيت هاي فرهنگي و بزرگان استاني نيز بايد حفظ و محترم شمرده شود.
رئيس شوراي فرهنگي عمومي استان بر لزوم وحدت و يکپارچگي در جامعه تأکيد کرد وافزود: از آنجا که همه در زير لواي توحيد و و نظام جمهوري اسلامي هستيم تکه تکه کردن جامعه به نفع دشمن تمام مي شود.
در ادامه اين جلسه طرح پيشنهادي اداره کل ورزش و جوانان در خصوص آموزش جوانان در آستانه ازدواج توسط مدير کل ورزش و جوانان استان مطرح شد که مخاطبين آن جوانان در آستانه ازدواج و زوج هايي که کمتر از 5 سال از ازدواج آنها مي گذرد بود که پس از تصويب کليات طرح قرار شد کارگروهي متشکل از نمايندگان دستگاه هاي ذيربط تشکيل شود و جزييات و چگونگي اجراي طرح را مورد بررسي قرار گيرد و سپس توسط استانداري به دستگاه هاي استان ابلاغ شود.
در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمين ايزدپناه دبير جلسه شوراي فرهنگي استان سوالات بيست و هشتگانه رهبري در خصوص سبک زندگي اسلامي را مطرح کرد که مورد بحث قرار گرفت.
همجنين در اين جلسه مصوب شد کارگروهي متشکل از نمايندگان دستگاه هاي موثر در تحقق شعار سال رهبري براي ارزشيابي دستگاه ها در خصوص عملياتي کردن شعار سال تشکيل شود.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش استاندارقم و نائب رئيس شوراي فرهنگي استان نيز در ادامه اين جلسه پيشاپيش فرا رسيدن ماه مبارک رمضان را تبريک گفت و در ادامه افزود: امروزه يکي از مشکلات جامعه ما فضاي الکترونيک و ماهواره است که متأسفانه برخي از خانواده ها نيز از آن غافل هستند و اين در حالي است که مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نسبت به توجه خانواده ها و مسئولان به اين امر هشدار داده اند.
وي در ادامه افزود: در اين موضوع بايد به اين فکر شود که چه بکنيم تا از ماهواره و فضاي مجازي استفاده مطلوب و فرهنگي شود؟
استاندار قم ادامه داد: يکي از اقدامات مناسب براي استفاده مناسب از فضاي مجازي راه اندازي شبکه هاي ديجيتال توسط صدا و سيما بوده که تا حدي باعث کاهش نفوذ ماهواره در خانواده ها شده است.
حجت الاسلام و المسلمين رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران نيز در يکصد و بيست و ششمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان از تمام مسئولان و دستگاه هاي استان که در برگزاري اعياد شعبانيه حضور فعال داشتند تقدير و تشکر کرد و در ادامه بر لزوم توجه به مسئله عفاف و حجاب در شهر مقدس قم تأکيد کرد و افزود: قم به لحاظ فرهنگي بايد به صورت يک الگو در سطح کشور و جهان مطرح شود و نبايد اجازه داد چهره و قداست قم به بي فرهنگي و بي حجابي آلوده شود.
حجت الاسلام و المسلمين ايزدپناه در پايان از تغييرات ساختاري بوجود آمده در دبيرخانه شوراي فرهنگي استان از زمان تصدي خود بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم گفت و ادامه داد: اين دبيرخانه پس از تغييرات ساختاري وظايف اصلي چهارگانه اي که عبارتند از ديده باني هوشمند و فعال فرهنگي استان، تشکيل اتاق فکر شوراي فرهنگ عمومي، اجراي مصوبات فرهنگي بوسيله شبکه هاي متعامل و نظارت بر مصوبات شوراي فرهنگ عمومي و همچنين ايجاد ساختار و پيش زمينه براي پيشبرد و ارتقاء فرهنگ عمومي، براي خود تعريف کرد.
شايان ذکر است، در اين جلسه مقرر شد استانداري طرح مديريت جهادي با عزم ملي و با رويکرد بالا بردن بهره وري شبکه اداري استان را تکميل و در جلسه بعد شورا مطرح کند.
همچنين طرح پيشگيري از آسيب هاي ماهواره ومديريت تهديدها و فرصت ها آماده و در صحن شوراي فرهنگ عمومي ارائه شود.
تشکيل کارگروه خانواده و سبک زندگي و ارائه تصميمات اين کارگروه در جلسه شورا و همچنين ارتقاي دبيرخانه شوراي فرهنگ عمومي بر اساس وظايف و ماموريت هاي اين شورا، از ديگر مصوبات اين جلسه بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن