تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802538221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کليات طرح افزايش نرخ بارداري و پيشگيري از کاهش رشد جمعيت تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۵۸ب.ظ)
صحن علني مجلس شوراي اسلامي (2)؛ کليات طرح افزايش نرخ بارداري و پيشگيري از کاهش رشد جمعيت تصويب شد گروه سياسي
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين فرهنگي عضو هيات رئيسه مجلس در نشست علني روز سه شنبه 3 تيرماه، مجلس شوراي اسلامي دستور کار صحن را قرائت کرد.
ادامه رسيدگي به گزارش کميسيون قضائي و حقوقي درمورد طرح جامع کاداستر کشور "دراجراي ماده 104 آئين‌نامه داخلي با اولويت در دستور قرار گرفت" ؛ گزارش کميسيون بهداشت و درمان درمورد طرح افزايش نرخ باروري و پيشگيري از کاهش رشد جمعيت کشور "يک‌فوريت اين طرح در جلسه علني مورخ 24/1/1393 به تصويب رسيده است" ؛ بررسي طرح دو فوريتي حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر ؛ گزارش کميسيون بهداشت و درمان درمورد رد طرح بازنشسته‌کردن کساني که در سن بازنشستگي بوده و هنوز حق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير پرداخت مي‌نمايند "در اجراي ماده 147 آئين‌نامه داخلي با‌ تقاضاي بيش از پانزده نفر از طراحان در دستور کار مجلس قرار گرفت"،"يک‌فوريت اين طرح در جلسه علني مورخ 28/8/1392 به تصويب رسيده است" ؛ بررسي طرح الحاق يک تبصره به ماده "5" قانون گزينش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش "در اجراي ماده 146 آئين‌نامه داخلي بنا به تقاضاي بيش از ده نفر از طراحان در دستور قرار گرفت"،"يک‌فوريت اين طرح در جلسه علني مورخ 30/10/1392 به تصويب رسيده است" ؛ دو فقره سؤال آقايان سيدناصر موسوي لارگاني نماينده فلاورجان و علي مطهري نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر از وزير کشور در دستور کار امروز مجلس شوراي اسلامي قرار داشت.

*سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مکلف شد؛
صدور نقشه هاي حدنگار در قبال وصول هزينه به مالک
در جريان ادامه بررسي طرح جامع کاداستر کشور از 214 نماينده حاضر در جلسه با 152 رأي موافق، 9 رأي مخالف و 15 رأي ممتنع با حذف تبصره ماده 15 اين طرح موافقت کردند.
از اين رو در ماده 15 اين طرح آمده است سازمان مکلف است در صورت تقاضا، نقشه‌هاي حدنگار را در قبال وصول هزينه به مالک يا قائم مقام وي يا دستگاههاي اجرائي ذي‌ربط ارائه نمايد ؛ همچنين در تبصره اين ماده آمده است آيين‌نامه اجرائي تعرفه فروش و نحوه هزينه‌کرد آن توسط سازمان تهيه مي‌شود و به تصويب رئيس قوه قضائيه مي‌رسد.

*دوفوريت طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر تصويب شد
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با دوفوريتي طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر با 142 راي موافق، 21 راي ممتنع و 11 راي مخالف از مجموع 209 نماينده حاضر در صحن موافقت کردند.

*واريز کليه درآمدهاي خدمات ثبتي سازمان اسناد به حساب خزانه‌داري کل کشور
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بررسي طرح کاداستر با ماده 17 آن موافقت کردند.
در اين ماده آمده است به منظور اجراي تکاليف مقرر در اين قانون، شامل ايجاد واحدهاي ثبتي و تجهيز آنها به فناوري نظام جامع، ايجاد زيرساخت‌هاي لازم، صدور اسناد حدنگار، ماشيني کردن (مکانيزاسيون) خدمات ثبتي، توسعه نظام جامع، داده آمايي و بايگاني (آرشيو) الکترونيک سوابق ثبتي و تکميل بانک اطلاعاتي مرتبط، تکميل مرکز ملي داده‌هاي ثبتي، پاسخ آني و الکترونيک به استعلامات ثبتي و ثبت آني معاملات و ساخت، توسعه، تجهيز و تعمير واحدهاي اداري و آموزش، تامين و ترغيب نيروي انساني مورد نياز، کليه درآمدهاي خدمات ثبتي سازمان به حساب خزانه‌داري کل کشور واريز و همه ساله پنجاه درصد (50٪) آن ذيل رديف مستقل در بودجه سنواتي کشور پيش‌بيني مي‌شود و به سازمان تخصيص مي‌يابد.
گفتني است نمايندگان با 162 راي موافق، 11 مخالف و 13 ممتنع از مجموع 222 نماينده حاضر در صحن با ماده 17 طرح کاداستر موافقت کردند.

*لاريجاني: مجلس در اصل طرح ترديدي ندارد؛
سلب دو فوريت از طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر
در جريان بررسي دو فوريت طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر خواستار سلب دو فوريت از اين طرح و بررسي آن بر اساس يک فوريت شدند.
براين اساس نمايندگان با 113 رأي موافق، 55 مخالف و 10 ممتنع از مجموع 213 نماينده حاضر در مجلس خواستار سلب يک فوريت از طرح مذکور شدند.
گفتني است بعد از آنکه نمايندگان به سلب يک فوريت اين طرح رأي دادند رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: به طور حتم اهميت اين طرح بر کسي پوشيده نيست و اگر اختلاف نظري هم وجود دارد بر سر جامع بودن اين طرح است لذا بايد کميسيون مشترک اين موضوع را بررسي کرده تا به سرعت در دستور کار مجلس قرار گيرد.

*تصويب کليات طرح افزايش نرخ بارداري و پيشگيري از کاهش رشد جمعيت
در جريان بررسي کليات طرح افزايش نرخ بارداري و پيشگيري از کاهش رشد جمعيت از سوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس از 207 نماينده حاضر در جلسه با 106 رأي موافق، 72 رأي مخالف و 8 رأي ممتنع با تصويب کليات اين طرح موافقت کردند.
محمدحسين قرباني سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس در توضيح اين طرح اظهارکرد: طرح مذکور پيشتر 4 ماده داشت که 3 ماده آن در کميسيون بهداشت و درمان اصلاح شد و اين طرح در جهت سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در خصوص افزايش جمعيت است.
در اين طرح معدوم سازي روش‌هاي جلوگيري از بارداري تغيير کرده و مورد تصويب اعضاي کميسيون قرار گرفته است از اين رو تصويب اين طرح مي تواند ما را در رسيدن به سياست‌هاي افزايش جمعيت و جلوگيري از کاهش آن کمک کند چرا که ادامه اين روند مي تواند جامعه ايران را در آينده اي نزديک با پيري جمعيت روبرو کند.

*ارجاع طرح افزايش نرخ باروري به کميسيون بهداشت و درمان
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بررسي طرح افزايش نرخ باروري و کنترل جمعيت، بعد از تصويب کليات اين طرح يک‌فوريتي، آن را براي بررسي بيشتر در جزئيات آن و انجام اصلاحات بر اين طرح به کميسيون بهداشت و درمان مجلس ارجاع دادند.
بر اين اساس نمايندگان با 162 راي موافق، 11 راي مخالف و 3 ممتنع از مجموع 204 نماينده حاضر در صحن خواستار ارجاع اين طرح به کميسيون بهداشت و درمان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن