تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز و قتل سه زن در صلاح الدین ازسوی داعش/آتش زدن سه مرکز تجاری توسط تروریستها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > تحرکات داعش در عراق اخبار عراق/
تجاوز و قتل سه زن در صلاح الدین ازسوی داعش/آتش زدن سه مرکز تجاری توسط تروریستها
منابع عراقی با اشاره به ادامه اقدامات ویرانگر تروریستهای وابسته به دولت اسلامی عراق و شام از تجاوز و قتل سه زن در منطقه العلم در صلاح الدین و آتش زدن مراکز تجاری که به داعشی ها جزیه پرداخت نکرده اند خبر دادند.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، یک منبع امنیتی در استان دیالی اعلام کرد: تروریستهای  وابسته به گروهک داعش بامداد امروز سه مغازه تجاری را در بازاری در السعدیه در شمال شرق بعقوبه به آتش کشیدند. این منبع افزود: علت این اقدام مخالف مغازه داران به پرداخت جزیه به تروریستهای وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام بوده است. از سوی دیگر رسانه های عراقی اعلام کردند: تروریستهای داعش سه زن ساکن منطقه العلم در استان صلاح الدین را پس از تجاوز به آنها کشتند. در همین حال خالد الجسام عضو کمیته امنیتی صلاح الدین گفت: جنایت تروریستها داعش ادامه دارد و آنها سه زن را در منطقه العلم به طرز فجیعی کشته اند. نیروهای امنیتی عملیات گسترده ای را به العلم و شهر تکریت برای آزادی آن انجام می دهند.


۱۳۹۳/۴/۵ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن