تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین دوره رقابت های فوتبال دیجیتال جام رمضان در رودان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دومین دوره رقابت های فوتبال دیجیتال جام رمضان در رودان برگزار می شود رودان- ایرنا- دبیر دومین دوره رقابت های فوتبال دیجیتال جام رمضان از برگزاری مسابقات مهیج و جذاب فوتبال دیجیتال جام رمضان، همزمان با ماه ضیافت الهی در این شهرستان خبر داد.


عاطف صالحی پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرناˈ افزود: این دوره از رقابت ها در دو رشته pes 2013 انفرادی و تیمی دو نفره در رده سنی 12 تا 35 سال با حضور گیمرهای حرفه ای و آماتور شهرستان در رودان برگزار می شود.
وی شناسایی و پرورش استعدادها، ساماندهی و هدایت گیمرهای شهرستان، تشویق و ترغیب علاقمندان به بازی های رایانه ای برای حضور در محیطی پاک، به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی ناشی از برخی محیط های ناسالم و فراهم نمودن شرایط مناسب برای ایجاد رقابتی سالم در فضایی امن و سرشار از آرامش در بین نسل جوان را از اهداف برگزاری این رقابت های جذاب و مهیج در فضای مجازی برشمرد.
صالحی غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با مراکز فرهنگی دیجیتال، برنامه ها، فعالیت ها و خدمات این مراکز را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات ورزشی جام دیجیتال عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات جام دیجیتال در غنی سازی اوقات فراغت افراد، اظهار کرد: اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همواره یکی از دغدغه های جدی نهادهای فرهنگی است، از اینرو برگزاری رقابت ها و بازی های دیجیتال رایانه ای ورزشی مناسب می تواند این دغدغه ها را در میان خانواده ها تا حدودی برطرف کند.
صالحی اضافه کرد: با توجه به جنگ نرم و هجوم فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران که به روش های مختلف ادامه دارد، باید به دنبال یافتن راه جدیدی برای مبارزه با این اقدام دشمنان بود، که هم اکنون نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت به آماده سازی خود پرداخته و با بهره گیری از بازی های رایانه ای منطبق بر اصول انقلابی و اسلامی، در فضای مجازی به مقابله با جنگ نرم دشمن می روند.
وی در ادامه با اشاره به استقبال نسل نوجوان و جوان از این مسابقات، بیان کرد: در بازی های رایانه ای جام رمضان رقابت ها بصورت حضوری برای گیمرهای حرفه ای و آماتور برگزار می شود که این نوع مسابقات نسبت به رقابت های دیگر، از بیشترین طیف مخاطب در بازار بازی های رایانه ای برخوردار هستند.
صالحی از آغاز زمان نامنویسی مسابقات جام رمضان در رودان خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت نام از یکم تیر ماه آغاز و تا ششم ادامه دارد و علاقمندان به بازی های رایانه ای می توانند همه روزه از ساعت هشت صبح تا 12 و بعدازظهر ها نیز از ساعت 16:30 تا 20 شب برای شرکت و نامنویسی در این رقابت جذاب و مهیج ورزشی، به خانه فرهنگی دیجیتال شیخ طوسی واقع در مجتمع شیخ طوسی روبروی مدرسه نمونه دولتی عترت (سالن ارشاد) مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی طوس دیجیتال www.tousdigital.tk مراجعه و یا با شماره تلفن 4227567- 0766تماس حاصل نمایند.
صالحی در پایان خاطر نشان کرد: دومین دوره رقابت های فوتبال دیجیتال جام رمضان، هشتم تا هیجدهم تیر ماه در خانه فرهنگی دیجیتال شیخ طوسی رودان برگزار خواهد شد.
مسابقات فوتبال دیجیتال جام رمضان به همت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ دیجیتال شیخ طوسی شهرستان رودان برگزار می شود. ک/3
7196/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن