تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801218137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش: تجربه ی اروپایی بوسنی در این بازی مشخص شد/ دفاع تیم از هم پاشید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باید از فردا کار در فوتبال ایران شروع شود؛
کی روش: تجربه ی اروپایی بوسنی در این بازی مشخص شد/ دفاع تیم از هم پاشید
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ملی پوشان ایران در بازی آخر به نهایت ظرفیت ذهنی خود رسیدند و تجربه ی اروپایی بوسنی در این بازی مشخص شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش بعد از شکست 3 بر 1 مقابل بوسنی گفت: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم اما بازیکنان در این بازی به نهایت ظرفیت ذهنی خود رسیدند. معتقدم تجربه ی اروپایی بوسنی بالاخره در بازی سوم مشخص شد، با این وجود ما شانس های خوبی داشتیم و متاسفم که فرصت های خود را به گل تبدیل نکردیم، در نهایت هم دفاع تیم از هم پاشید و 3 گل دریافت کردیم.


وی ادامه داد: تجربه ی حضور در این جام عالی بود، مهمترین نکته این است که ایران از این تجربیات یاد بگیرد اگر روی این تیم کار کرده و سرمایه گذاری بیشتری برای آینده انجام دهند، شانسمان مثل سایر تیم ها خواهد بود.


کی روش تاکید کرد: بازیکن ایران باید چیزهایی زیادی را یاد بگیرد تا بتوانند در سطح بازیکنان شاغل در تیم های بزرگ مثل منچستر و رئال بازی کنند، مهم این ست که از همین فردا کار را شروع کنند.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن