تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برگزیده جشنواره محیط زیست معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نفرات برگزیده جشنواره محیط زیست معرفی شدند تهران-ایرنا-دبیرخانه حامیان محیط زیست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی نفرات برگزیده بخش های مختلف جشنواره ˈبارانˈ ویژه حامیان محیط زیست را اعلام کرد.


به گزارش گروه علمی ایرنا از جهاد دانشگاهی، آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در محورهای فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید؛ اشاره به آیه شریفه بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید، نقش من در حمایت از محیط زیست و آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان و در بخش­ های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ بررسی و نتایج داوری اعلام شده است.
در بخش عکس، محمدصادق رضایی از دانشگاه پیام نور ایلام رتبه دوم، زهرا حبیبی از دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه سوم، و خانم ها فرشته شریعت از مرکز علمی کاربردی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری تهران و زهرا حسین آبادی از دانشگاه ملایر رتبه چهارم را کسب کردند.
در این بخش هیچ عکسی برای کسب رتبه اول حائز شرایط شناخته نشد.
در بخش کاریکاتور، محمد تقی پور از دانشگاه شاهد رتبه اول، ندا شجاعی از دانشگاه پیام نور بجنورد رتبه دوم، یاسمن حبیب زاده عمران از دانشگاه علوم پزشکی بابل رتبه سوم و همایون عبدالرحیمی از مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران رتبه چهارم را کسب کردند.
در بخش داستان نویسی، پژمان سهرابی از دانشگاه هنر تهران رتبه اول، صبا چزانی از دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم، آذین ودادی از دانشگاه آزاد دامغان رتبه سوم و سیدسجاد موسوی از دانشگاه غیرانتفاعی سوره رتبه چهارم را به دست آوردند.
در بخش وبلاگ نویسی نیز سکینه رجایی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رتبه دوم و مریم وثوقی فر از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات رتبه چهارم را کسب کردند.
در این بخش نیز وبلاگی حائز رتبه نخست و رتبه سوم نشد.
به نفرات اول هر رشته مبلغ 10 میلیون ریال، نفرات دوم 7 میلیون ریال، نفرات سوم 5 میلیون ریال و نفرات چهارم 3 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
زمان مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره اعلام خواهد شد.
علمی(1)1834**1440

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن