تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام دامپزشکی استان قزوین 250 فقره پروانه بهداشتی صادر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین لامعی:
نظام دامپزشکی استان قزوین 250 فقره پروانه بهداشتی صادر کرد
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس نظام دامپزشکی استان قزوین گفت: با همکاری 500 عضو نظام دامپزشکی استان تاکنون 250 فقره پروانه بهداشتی، 20 فقره پروانه توسعه، 120 فقره پروانه تاسیس و 80 فقره پروانه موافقت اصولی در استان قزوین صادر شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، همایش سراسری روسای شوراهای نظام دامپزشکی سراسر کشور روز چهارشنبه با حضور محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور، در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد. بهمن لامعی در این همایش گفت: نظام دامپزشکی استان قزوین از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد و توان خود را برای ارائه خدمات به بهره برداران و اعضا بکار گرفته است.

رئیس نظام دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: اجرای 40 دوره آموزشی و ارائه امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان، 10 مورد مشارکت در برگزاری همایش و سمینار آموزشی، صدور 50 گواهی رتبه بندی خدمات امور درمانی، 40 فقره گواهی رتبه بندی مراکز مایه کوبی، رسیدگی به 50 مورد تخلف اعلامی و صدور احکام بدوی انتظامی، از کارهای انجام شده است.

لامعی بیان کرد: تامین خدمات رفاهی به اعضاء و ارائه 150 فقره وام خرید خودرو، 50 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی، پوشش بیمه تامین اجتماعی 60 نفر از اعضاء، تاسیس و تجهیز کتابخانه نظام با 300 جلد کتاب، بیمه درمانی 450 نفر از اعضاء از دیگر فعالیتهای صورت گرفته در پنج سال گذشته است.

این مسئول یادآورشد: برگزاری مسابقات فوتسال و کسب دو مقام قهرمانی، تشکیل انجمن های صنفی و کارفرمایی در علوم بالینی، مراکز مایه کوبی، مسئولان فنی و بهداشتی استان، معرفی اعضاء نظام دامپزشکی استان برای عضویت در تعاونی مسکن هم در این زمینه صورت گرفته است.

جاوید یادآورشد: در خصوص رسیدگی به تخلفات 70 پرونده در هیدت بدوی تشکیل شده و مورد بررسی قرار گرفته که 60 پرونده به مرحله صدور حکم رسیده است.

وی افزود: تاکنون دو پرونده با اعتراض روبرو شده و بقیه نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

 
 
 


۱۳۹۳/۴/۴ - ۱۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن