تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815423190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت و معدن تاثیرگذارترین موتور محرک تولید کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر عباس تابش:
صنعت و معدن تاثیرگذارترین موتور محرک تولید کشور است
بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صنعت و معدن بهترین و تاثیرگذارترین موتور محرک تولید کشور است به گونه ای که 25 درصد تولید کشور را در دست دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، عباس تابش ظهر چهارشنبه در همایش ملی صنعت و معدن در بوشهر اظهار داشت: ما موظفیم که در عرصه های گوناگون صنعت و معدن راهکارهای لازم را بررسی و ارائه دهیم تا با بخش خصوصی تعامل سازنده ایجاد شود.

وی با بیان اینکه صنعت و معدن 25 درصد تولید کشور را در دست دارد، افزود: صنعت و معدن بهترین و تاثیرگذارترین موتور محرک تولید کشور است و باید بدور از جنجال های سیاسی و اقتصادی بصورت مبتکرانه و با ایجاد اتاق فکرهای تخصصی در بخش توسعه آن تلاش کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: ما باید شیوه جدید دیپلماسی دولت تدبیر و امید در خارج از کشور را ارج بنهیم، چنوکه در طول این مدت در عرصه تولید و اقتصاد شاهده تحرک بسیار پویا و ارزشمندی هستیم.

تابش گفت: یکی از اهداف ما در سال 93 ایجاد پایانه صادرات مواد معدنی است و برنامه داریم استان بوشهر را به عنوان پایلوت کالا و مواد معدنی در کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته در بخش تشکل های صنعت و معدن در استان بوشهر پیشرفت و فعالیت بسزایی داشتیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون انجمن صنایع معدنی استان بوشهر با ظرفیت های بسیار بالا فعالیت خود را آغاز کرده و بزودی انجمن مدیران صنایع هم فعال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار اميدواري كرد دولت فعلي بتواند شرايطي را فراهم سازد تا بخش خصوصي به معناي واقعي سرمايه گذاري كند و افزود: سرمايه گذاري با بخشنامه و دستورالعمل صورت نمي گيرد بلكه بايد زمينه ايجاد شود كه سرمايه گذاري براي بخش خصوصي توجيه پذير باشد.

در پایان همایش از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان بوشهر تجلیل شد.


۱۳۹۳/۴/۴ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن