تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزهای پرکار کری در بروکسل و پاریس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روزهای پرکار کری در بروکسل و پاریس


وزیر امور خارجه آمریکا دیشب پس از پایان دیدارهای خود در عراق، عازم برکسل شد و با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.جان کری امروز چهارشنبه نیز قرار است با همتایان خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره عراق بحث و رایزنی کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از خبرگزاری فرانسه، «جان کری»، وزیر امور خارجه آمربکا، دیشب با «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در بروکسل دیدار و گفتگو کرد. موضوع بحث این دو مقام غربی، بحران عراق و تحرکات گروه تروریستی داعش در این کشور بود. در همین زمینه، وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه، 4 تیر 1393، 25 ژوئن 2014، نیز قرار است با همتایان خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درباره عراق بحث و رایزنی کند. این گفتگوها در حاشبه نشست امروز ناتو که با موضوع عراق برگزار می شود، صورت می گیرد.

برابر این گزارش، کری، فردا پنجشنبه، پنجم تیر، به  پاریس سفر می کند. برنامه های کری در فرانسه بسیار فشرده خواهد بود، چون قرار است ابتدا وی با وزیران امور خارجه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، از جمله عربستان دیدار و گفتگو کند. موضوع اصلی گفتگوهای کری با همتایان عرب حوزه خلیج فارس، تحولات عراق است.

کری پس از پایان دیدارش با وزیران خارجه اعراب خلیج فارس، با «آویگدور لیبرمن»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، به گفتگو می نشیند.   به گزارش خبرگزاری فرانسه، مهم ترین موضوعی که در گفتگوهای کری و لیبرمن بحث می شود، پرونده ربوده شدن سه نوجوان ساکن سرزمین های اشغالی و واکنش تل آویو در قبال آن است.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به بهانه ربوده شدن سه نوجوان توسط افراد ناشناس، حملات گسترده ای را علیه فلسطینیان صورت داده است.

نظر به آنکه رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، به ویژه عربستان، حساسیت فراوانی درباره مذاکرات کشورهای 1+5 و ایران دارند، احتمال مطرح شدن این موضوع در گفتگوهای پاریس بسیار است.
 


چهار شنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن