تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802768060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مشروط است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به مهر:
تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مشروط است
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال مذاکره صورت خواهد گرفت. وی همچنین گفت: مخالفتی با تمدید قرارداد کی‌روش نداریم اما دوباره تاکید می‌کنم تمدید قرارداد این مربی مشروط است و طرفین باید تعهداتی را قبول کنند و به آن پایبند باشند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتیجه بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران و بوسنی چیست؟، گفت: اتفاقاتی که افتاده است را من یک ماه پیش پیش بینی می‌کردم و بسیار خوشحالم بازیکنان تیم ملی، یک بازی بسیار زیبا به نمایش گذاشتند و در اوج مهارت پرقدرت و هوشمندانه بازی خوبی ارائه کردند که این جای بسی خوشنودی است. وی در ادامه افزود: امیدواریم بازی امشب نیز نتیجه خوبی داشته باشد تا موجب خوشنودی مردم و موجب تقویت و انسجام داخلی شود. همچنین امیدواریم نتیجه مثبتی بگیریم. وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش خبرنگارن مهر مبنی بر اینکه" فدراسیون فوتبال اعلام کرده وزارت ورزش باید در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تصمیم‌گیری کند"، اظهار کرد: فدراسیون خودش باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند. ما به عنوان پشتیبان و کمک‌کننده و در واقع به عنوان یک سازمان لجستیک به این فدراسیون کمک خواهیم کرد. وی اضافه کرد: ما باید درخصوص مبالغ پیشنهاد شده و یا سایر موارد با کی‌روش مذاکره کنیم. همچنین در قول و قرارهایی که گذاشته می‌شود، همه طرف‌ها آن را رعایت کنند. گودرزی همچنین تاکید کرد: امیدواریم امشب هم تیم ملی بازی خوبی را برابر بوسنی انجام دهد و بعدا در خصوص این مورد تصمیم گیری کنیم. وی تاکید کرد: با حفظ رعایت یک اصول و چارچوب‌هایی که در آن منافع ورزش ما تامین شود و به دلیل نتایج خوبی که تیم ملی گرفته، مخالفتی با تمدید قرارداد کی‌روش وجود ندارد اما همانطور که قبلا گفتم این موافقت مشروط است و طرفین باید تعهداتی را قبول کنند و به آن پایبند باشند. وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که قبل از بازی‌های جام جهانی گفته شد کی‌روش مبلغ بسیار زیادی برای تمدید قرارداد درخواست کرده است و ممکن است بعد از بازی‌ها نیز این مبلغ را افزایش دهد، آیا وزارت از نظر مالی به فدراسیون برای تمدید قرار داد کمک خواهد کرد؟، تصریح کرد: این یک مساله دوطرفه بوده و یک توافق‌نامه است که هردو طرف باید از توافق رضایت داشته باشند. وی ادامه داد: اگر تعدیل مالی اتفاق بیفتد ما نیز کمک کنیم، البته آقای کی‌روش نیز باید تعهداتی را رعایت کند زیرا در کشورمان باید به یکسری اصول احترام گذشته شود و رعایت شود. گودرزی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای تیم ملی در صورت صعود به مرحله بعد در نظر گرفته شده؟ خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله اما هنوز به طور قطعی خیر. البته بعد از بازی امشب حتما پاداشی را برایشان در نظر خواهیم گرفت. در ادامه خبرنگاری در مورد وضعیت خبرنگاران اعزامی به برزیل که شرایط مناسبی ندارند و لوازم برخی از آنان به سرقت رفته است، از وزیر پرسشی را مطرح کرد که وی اینگونه به آن پاسخ داد: من به طور ویژه سه روز قبل با آقای کفاشیان و سجادی که در برزیل هستند، در خصوص این موضوع صحبت کردم و به آنان ابلاغ شد خبرنگاران را مساعدت و کمک کنند تا در مضیقه قرار نگیرند. فکر می‌کنم این حمایت‌ها انجام شده است. البته اینکه وسایلی گم شود، به طور طبیعی اتفاق می‌افتد و ان‌شاء‌الله بتوانیم کمکشان کنیم تا مشکلات آنان کمتر شود. وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص بحث وضعیت جوانان و وام ازدواج هم یادآور شد: ما رایزنی‌هایی را آغاز کرده‌ایم و دولت محترم نیز پیگیر است تا با بانک‌های نیز صحبت شود که امیدواریم به زودی نتیجه لازم بدست آید.  


۱۳۹۳/۴/۴ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن