تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802744912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه تمدید قرارداد با کی روش برای هر ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هزینه تمدید قرارداد با کی روش برای هر ایرانی
اگر هر ایرانی رقم 452 تومان برای یک دوره چهارساله پرداخت کند بدون پرداخت هزینه از سوی فدراسیون فوتبال و با هزینه مردمی کارلوس کی روش تا سال 2018 در تیم ملی ایران ماندنی می شود.
کد خبر: ۴۱۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ - 24 June 2014


اگر هر ایرانی رقم 452 تومان برای یک دوره چهارساله پرداخت کند بدون پرداخت هزینه از سوی فدراسیون فوتبال و با هزینه مردمی کارلوس کی روش تا سال 2018 در تیم ملی ایران ماندنی می شود.

به گزارش نامه نیوز، 4 سال قبل زمانی که کارلوس کی روش به فوتبال ایران آمد کمتر کسی فکر می کرد که ایران بتواند در جام جهانی برزیل با هدایت این سرمربی پرتغالی چنین نتایج قابل قبولی را کسب کند و یکی از شانس های صعود به جمع 16 تیم دور دوم جام باشد.

تیم ملی ایران در شرایطی در جام جهانی نگاه ها را متوجه خود کرده و برای نخستین بار در تاریخ به صعود به مرحله حذفی رقابت ها امیدوار است که با چالشی بزرگ رو به رو است که آن جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران است.

در شرایطی که کارلوس کی روش اعلام کرده که نهایتا تا 4 سال دیگر در جهان فوتبال سرمربی گری خواهد کرد و دوست دارد در ایران بماند شب گذشته علی کفاشیان در برنامه 2014 اعلام کرد« رقم درخواستی کی روش از فدراسیون فوتبال بالا است و اگر مسئولان دولتی به فدراسیون کمک کنند می توانیم با کی روش مذاکرات را ادامه دهیم.»

اما درباره رقم پیشنهادی کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران رقم های متفاوتی مطرح است. مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است تمدید قرار داد کارلوس کی‌روش برای فدراسیون 16 میلیارد هزینه دارد و ما حاضریم در صورت نیاز فدراسیون فوتبال آن‌ها را از لحاظ مالی کمک کرده ومثل سال گذشته که رقم 16 میلیاردو 900میلیون تومان به فدراسیون کمک کردیم، بازهم حاضر به انجام این کار هستیم ولی این را بدانید که فدراسیون فوتبال یکی از 48 فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش است وما در مسائل ریز فدراسیون ها وارد نمی‌شویم.

این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال درباره رقم درخواستی کارلوس کی روش می گوید هزینه دریافتی توسط کی روش عدد بالایی برای یک مربی کلاس بالای جهان، نیست و اکنون دستمزد کی روش و دستیارانش سالانه حدود 8 میلیارد تومان است. درخواست جدید سرمربی تیم ملی، افزایش این مبلغ به عددی حدود 15 تا 16 میلیارد تومان است که پرداخت آن در توان فدراسیون فوتبال نیست.

کفاشیان همچنین گفته است مبلغ قرار داد کی روش برای یک سال 1.5 میلیون دلار و با رقم دستیارانش حدود 2.5 میلیون دلار است که البته عدد پیشنهادی جدید کی روش 2 میلیون یورو برای خودش است.

کی روش در شرایطی این رقم را از فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرده است که تمام مردم ایران این روزها موافق ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی هستند و حتی در نظرات خود در خبرهای مختلف از رئیس جمهور نیز درخواست کرده اند که کارلوس کی روش را در ایران نگه دارد.

اما فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش تا سال 2018 به 8 میلیارد و 500 میلیون تومان برای هر سال احتیاج دارد و در صورتی که تمام مردم ایران بخواهند با کمک یکدیگر این رقم را پرداخت کنند باید 75 میلیون ایرانی در سال رقم 113 تومان را برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش کنار بگذارند.

به عبارت دیگر اگر هر ایرانی رقم 452 تومان پرداخت کند بدون پرداخت هزینه از سوی فدراسیون فوتبال و با هزینه مردمی کارلوس کی روش تا سال 2018 در تیم ملی ایران ماندنی می شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن