تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818820226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند استراتژي توسعه صادرات مازندران تدوين شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۳۱ب.ظ)
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار مازندران: سند استراتژي توسعه صادرات مازندران تدوين شود معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار مازندران در جمع اعضاي هيأت نمايندگان اتاق ساري خواستار تدوين استراتژي توسعه صادرات استان شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي احساني گفت: اتاق بزرگ‌ترين تشکل و پارلمان بخش‌خصوصي است و مي‌تواند با استعداد کارشناسان و متخصصان خود سند استراتژي توسعه صادرات و سرمايه گذاري را تهيه كرده و در اين ارتباط نقش آفرين باشد.
وي با تأکيد بر مشارکت و تقويت بيشتر ميان اعضاي هيأت نمايندگان اتاق، افزود: اتاق به عنوان پل ارتباطي ميان دولت و بخش‌خصوصي است و معاونت برنامه‌ريزي و اشتغال استانداري مازندران نيز تمام تلاش خود را براي پشتيباني و کمک به آن در راستاي توسعه توليد و اقتصاد استان به کار خواهد گرفت.
غلام‌رضا عشريه، رئيس اتاق ساري نيز با اشاره به نمايشگاه اختصاصي ايران با محوريت مازندران در سليمانيه عراق، حضور تأثيرگذار معاونت برنامه ريزي و اشتغال استانداري را در برپايي باشکوه نمايشگاه بسيار ارزشمند دانست.
عبداله مهاجر، عضو هيأت رئيسه اتاق ساري نيز با بيان ما اعضاي هيأت نمايندگان در مقابل رأي دهندگان مسؤوليم هستند، به ارائه گزارش مالي نمايشگاه سليمانيه پرداخت.
به گزارش روابط عمومي اتاق ساري، سيد باقر اصفهاني، عضو هيأت نمايندگان اتاق و رئيس کميسيون فضاي کسب‌وکار نيز مقاله‌اي را در خصوص اقتصاد امروز ارايه داد.
شمسعلي هاديزاده معلم ديگر عضو هيأت نمايندگان اتاق و رئيس کميسيون تخصصي کشاورزي اتاق ايران نيز گفت: سند توسعه کشاورزي مازندران با تيم تخصصي و کارشناسي اتاق ايران در نيمه نخست مرداد ماه 1393 تهيه خواهد شد.»
ابوالفضل مستشرق ديگر عضو هيأت نمايندگان اتاق ساري و رئيس کميسيون تخصصي بازرگاني و امورگمرکي نيز اتاق را يکي از ارکان اساسي براي رونق اقتصادي منطقه برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن