تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری سرعین مسئول برخورد با فروشگاه های لباس دست دوم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل زنده دل:
شهرداری سرعین مسئول برخورد با فروشگاه های لباس دست دوم نیست
سرعین – خبرگزاری مهر: شهردار سرعین، مسئولیت برخورد با فروشگاه های لباس دست دوم را در حیطه اختیارات قانونی این دستگاه ندانست.



رضا زنده دل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعداد قابل توجه فروشگاه های لباس دست دوم و تهدید سلامت ظاهر شهر گفت: در این خصوص باید اماکن و سایر دستگاه ها ورود کنند. وی تاکید کرد: شهرداری نمی تواند به فروشنده در خصوص نوع اجناس عرضه شده در فروشگاه ابراز عقیده کند. شهردار سرعین با بیان اینکه مجوز کالای عرضه شده از طریق اصناف صادر و نظارت می شود، ادامه داد: در این موضوع به خصوص شهرداری مسئولیت دخالت ندارد. زنده دل در پاسخ به اینکه چرا بازارچه ها بدون ساماندهی در مکان های نامناسب احداث شده اند، بیان داشت: قبلا مجوزهایی برای ساخت و ساز های غیر مجاز صادر شده است. وی افزود: در وضعیت فعلی نظارت کامل به نحوه فعالیت و محل ایجاد بازارچه ها صورت می گیرد. گردشگری ما فصلی است شهردار سرعین یکی از مشکلات ساماندهی نیروهای شهرداری این شهر را فصلی بودن گردشگری و تغییرات مکرر جمعیت مسافر آن عنوان کرد. وی افزود: به عنوان مثال سرعین در تابستان 70 تن زباله در روز و در زمستان چهار تن تولید می کند و این مهم ساماندهی نیروها را با مشکل مواجه کرده است. زنده دل تاکید کرد که سرعین برای توسعه باید از گردشگری فصلی خارج شده و در زمستان نیز برنامه های ویژه برای مسافران تدارک ببیند. وی برگزاری جشنواره زمستانی را یکی از این طرح ها عنوان کرد و بیان داشت: در عین حال یک جشنواره در سال پاسخگوی پتانسیل های این شهر توریستی نیست.


۱۳۹۳/۴/۴ - ۰۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن