تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدشانسی بزرگ شهرداری تبریز در تور بیست و نهم/ مصدومیت سربالارو ها و از دست رفتن شانس رفتن به روی سکو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
بدشانسی بزرگ شهرداری تبریز در تور بیست و نهم/ مصدومیت سربالارو ها و از دست رفتن شانس رفتن به روی سکو
تبریز – خبرگزاری مهر: تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در شرایطی فرصت کسب عنوانی شایسته در تور بیست و نهم را با بدشانسی از دست داد که در مرحله چهارم یکی از شانس های اصلی قهرمانی و رفتن روی سکو بود.



به گزارش خبرنگار مهر، مرحله چهارم بیست و نهمین دوره تور بین المللی و نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با رخ دادن حادثه ای تلخ و توام با بدشانسی برای تیم شایسته شهرداری تبریز بود. در این مرحله در شرایطی که رکابزنان تیم های شرکت کننده مسیر سخت و طاقت فرسای تبریز به سمت قینرجه در شهرستان مشگین شهر را طی می کردند، در حوالی کیلومتر 150 و در فاصله حدود 40 کیلومتر مانده به خط پایان اتفاقی برای تعدادی از دوچرخه سواران رخ داد که در این بین تیم شهرداری بیشترین ضرر را از آن دید. در این اتفاق که به طور طبیعی در هر مسابقه ورزشی و بخصوص در دوچرخه سواری می تواند رخ دهد، چهار رکابزن تیم شهرداری تبریز که به صورت گروهی در حال حرکت بین دیگر دوچرخه سواران بودند، در برخورد یکی از خودروهای تیم های خارجی با یکی از رکابزنان این چهار عضو تیم شهرداری تبریز هم با دوچرخه سوار سرنگون شده برخورد کرده و تعادل خود را از دست دادند. در این میان شدت برخورد حسین علیزاده بهترین رکابزن سال 2014 آسیا و شانس اصلی قهرمانی در این مرحله تا حدودی زیاد بود و این رکابزن بنا به تشخیص گروه پزشکی نتوانست به کار خود در این مرحله ادامه دهد. علیزاده که یک سربالا رو حرفه ای و تمام عیار به شمار می آید، با مصدومیت ناخواسته خود نه تنها شانس رفتن روی سکو را از دست داد بلکه این اتفاق باعث شد تا تیم شهرداری هم از حفظ رده سومی مجموع تیمی و همچنین صعود به رده دوم باز بماند. علاوه بر حسین علیزاده، علیرضا اصغرزاده دیگر سربالارو تیم شهرداری هم بنا به تشخیص تیم پزشکی از ادامه مسیر در مرحله چهارم باز ماند تا بدشانسی های تیم تحت هدایت فنی ناصر هوشیار و پیمان رجعتی ادامه داشته باشد. حامد پاسبانی و خلیل خورشید دیگر اعضای تیم شهرداری تبریز بودند که در این تصادف دوچرخه سواران مصدوم شدند اما این دو نفر توانستند به رغم مصدومیت و جرح بدنی به کار ادامه داده و در بین رکابزنان گروه دوم از خط پایان عبور کنند. در این میان حسین جهانبانیان رکابزن کارکشته تیم شهرداری در گروه سر به کار خود ادامه داد اما حامد پاسبان و خلیل خورشید خود را به هم تیمی شان رسانده و بطور همزمان از خط پایان عبور کردند. با این شرایط اما تیم شهرداری بهترین فرصت برای حفظ جایگاه سومی خود و حتی ارتقا به رده دوم را با بدشانسی محض از دست داد تا درخشش رکابزنان جوان تیم تازه تاسیس شهرداری با هدایت ناصر هوشیار مربی کاربلد و جوان موقتا حاصلی جز هفتمی برای این تیم نداشته باشد. تیم شهرداری تا قبل از اتفاق مرحله چهارم در مسیر تبریز به مشگین شهر با فاصله زمانی کمتری نسبت به تیم های پتروشیمی و پیشگامان در رده سوم قرار داشت و سوم شدن و حتی نایب قهرمانی این تیم در پایان شش مرحله قابل پیش بینی بود اما پس از مصدومیت و اوت شدن دو سربالارو مطرح و حرفه ای این تیم، تا رده هفتم پائین آمد. گفتنی است تیم شهرداری تبریز که چند ماهی است تشکیل یافته، در طول مدت زمان کوتاه فعالیت خود صاحب عناوین جالب توجه در تورهای بین المللی شده است.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن