تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803983415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در آستانه مهمترین اتفاق تاریخ فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ایران در آستانه مهمترین اتفاق تاریخ فوتبال
کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان پس از بازی ایران مقابل آرژانتین در صفحه توییتر خود با تمجید از بازی تیم ایران، به تیم ملی ایران بابت این بازی تبریک گفت. رونالدو در توییتی کوتاه نوشت: تبریک به تیم ایران. بازی شما فوق العاده بود. شایسته برد بودید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین هر چند امتیازی برای ایران دربر نداشت اما تمجید جهانیان را بخاطر بازی شجاعانه یوزهای ایرانی در پی داشت و پیش بینی های کارشناسانی که این تیم را زنگ تفریح گروه می خوانند و کسانیکه هیچ شانسی برای ایران قائل نبودند را نقش برآب کرد و باعث شرمندگی آنان شد.  تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در حالی برای سومین بازی خود مقابل بوسنی به میدان می رود که بازی قبلی آنها حیرت بزرگان فوتبال جهان را برانگیخت و با تحسین همگان همراه بود. تیم ملی ایران که تا دقیقه 90 بخوبی از دروازه خود مقابل خط حمله پرستاره آرژانتین محافظت کرده بود، چند بار توانست دروزاه آرژانتینی ها را با خطر جدی مواجه سازد و حتی صحنه خطای مدافع آرژانتین بر روی اشکان دژاگه توسط داور صرب نادیده گرفته شده تا موقعیت پنالتی صد در صد ملی پوشان ایرانی از دست برود و سرانجام گل مسی ستاره فوتبال جهان در وقت های اضافه قفل دروازه را شکست تا بار دیگر شاهد بی رحمی فوتبال باشیم. اما بازی خوب و هوشمندانه یوزهای ایرانی مورد توجه جهانیان قرار گرفت و بسیاری ایران را شایسته ترین نماینده آسیا خواندند و معتقد بودند اگر این تیم با بدشانسی مواجه نمی شد می توانست پدیده اصلی مسابقات باشد.
بعد از بازی با آرژانیتن، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی به شاگردان کی‌روش نوشت: یوزپلنگ‌های ما عالی بازی کردند. این نتیجه‌ شایسته شما نبود اما تلاش فوق‌العاده‌ای کردید. سرتان را بالا بگیرید

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان پس از بازی ایران مقابل آرژانتین در صفحه توییتر خود با تمجید از بازی تیم ایران، به تیم ملی ایران بابت این بازی تبریک گفت. رونالدو در توییتی کوتاه نوشت: تبریک به تیم ایران. بازی شما فوق العاده بود. شایسته برد بودید.



مسی هم بعد از بازی ایران را تیمی منظم و بابرنامه توصیف کرد و با تمجید از سرخیو رومرو دروازه‌بان تیم خود گفت: عملکرد رومرو در این دیدار عالی بود. در واقع او باعث شد که ما بتوانیم به این سه امتیاز برسیم. مایکل اوون و تیم کیهیل نیز عملکرد ایران رو مورد ستایش قرار دادند و باور داشتند که تیم ملی شایستگی کسب امتیاز را داشتگری لینکر، مجری سرشناس بریتانیایی نیز در صفحه خود نوشت که: "خاورمیانه در این بازی مورد بی عدالتی قرار گرفت. یک پنالتی واضح برای ایران گرفته نشد." او نیز اعتراف کرد که عملکرد ایران در نیمه دوم فوق العاده بود.خبرگزاری ها و نشریات معتبر ورزشی جهان نیز از بازی تیم ملی ایران غافل نمانند و به تمجید از عملکرد ملی پوشان ایرانی پرداختند.


اسکاي‌اسپورت: ‌‌با تمجيد از دفاع تيمي ايران نوشت، عملکرد دفاعي ايران در اين ديدار بسيار عالي و کامل بود. روزنامه‌AS : اين روزنامه پس از پايان ديدار ايران و آرژانتين در صفحه اصلي‌اش نوشت رومرو‌ (دروازه‌بان آرژانتين) و مسي اين تيم را نجات دادند و مانع پيروزي ايران در اين ديدار شدند. کارشناس بي‌بي‌سي: داور مسابقه يک پنالتي براي ايران نگرفت. اين‌طور بازي‌ها را فقط يک نفر مي‌تواند سرنوشتش را عوض کند و آن هم خداي فوتبال يعني ليونل مسي است.

روزنامه ديلي‌ميرر: جادوي مسي عملکرد ضعيف آرژانتين را پوشش داد تا اين تيم با جمع‌ 6 امتياز از اين گروه به مرحله بعد صعود کند. سايت گاردين: ‌تيم آرژانتين زياد خوب نبود ولي تيم ايران درخشيد. خطراتي که قوچان‌نژاد روي دروازه آرژانتين ايجاد کرد، مي‌توانست ايران را برنده بازي کند. همچنين صحنه مشکوک پنالتي هم مي‌توانست شرايط ايران را در اين بازي تغيير دهد.‌ سايت نيويورک‌تايمز: ‌تنها کسي که مي‌توانست در وقت‌هاي تلف شده بازي، تيم هوشمند ايران را که با قدرت بازي را کنترل کردند، شوکه کند ليونل مسي بود.‌ يورو‌ اسپورت:‌‌‌ پس از پايان اين ديدار با تمجيد از تيم‌ملي ايران، جادوي مسي را عامل برتري آلبي‌سلسته برابر ايران توصيف کرد. اما شاید بتوان نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس را درباره این بازی کامل تر یافت و این خبرگزاری نوشته است: ايران در طول اين بازي دفاع مستحکمي مقابل آرژانتين داشت و حتي در نيمه دوم چند موقعيت خوب روي دروازه آلبي‌سلسته ايجاد کرد که مي‌توانست پيروزي را براي اين تيم به ارمغان بياورد و باعث وقوع لحظه‌اي احساسي در اين تورنمنت ‌شود ولي آن‌ها در‌نهايت تاوان از دست دادن موقعيت‌هايشان را دادند و مسي همه‌چيز را تمام کرد.
بهر روی بازی با آرژانتین که پروین آن را بهترین بازی 20 سال گذشته تیم ملی می داند و تیموریان از آن بعنوان بهترین بازی عمرش یاد می کند، تمام شده است و یوزهای ایرانی با اعتماد به نفسی بسیار بالا و روحیه ای متاثر از قدرشناسی مردم از عملکردشان، به مصاف تیم ملی بوسنی می روند تا بتوانند با پیروزی در این دیدار و امیدوار به کسب برد آرژانتین مقابل نیجریه به دور بعد صعود کنند و برای اولین بار شاهد حضور تیم ایران در جمع 16 تیم برتر دنیا باشیم که بی شک در اینصورت مهمترین اتفاق تاریخ فوتبال ایران رقم خواهد خورد.

از هم اکنون نگاه تمامی ایرانیان به ورزشگاه فونته‌نووا است تا ساعت 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 4 تیرماه یوزهای ایرانی بار دیگر بدرخشند.



منبع: بولتن نيوز




تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن