تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاجسون: تمام رویاهایم برعکس شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
هاجسون: تمام رویاهایم برعکس شد




جام جهانی 2014 هاجسون: تمام رویاهایم برعکس شد سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس بابت نتایج ضعیف و دور از انتظار انگلیس در جام جهانی ابراز تاسف کرد.




به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ تیم ملی فوتبال انگلیس که پیش از این از دور رقابت های جام جهانی حذف شده بود نتوانست در پایان کار خود در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد و با تساوی بدون گل مقابل کاستاریکا متوقف شد. روی هاجسون سرمربی سه شیرها(لقب انگلیس) در اینباره گفت: تمام رویاهای من برعکس شد. هر آنچه که به آن فکر می کردم خلافش به وقوع پیوست. بسیار ناراحتم و نمی دانم چگونه از هواداران انگلیسی معذرت خواهی کنم. آنها لایق این شرایط نبودند. ما برای رسیدن به نیمه نهایی گام به جام جهانی گذاشتیم اما حالا باید به عنوان قعرنشین گروه خود به انگلیس برگردیم.
هاجسون ادامه داد: به نظرم ما باید برنده بازی با کاستاریکا می‌شدیم شانس داشتیم، موقعیت هم داشتیم، می‌توانستیم با برد به کار خود در جام جهانی پایان دهیم به نظر ما نمونه یک تیم بدشانس بودیم که همیشه می‌توانست برنده باشد ولی در نهایت بازنده شد.


چهارشنبه 04 تیر 1393 - 10:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن