تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان اسلام درصدد گرفتن نعمت توسل و توکل از مسلمانان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان کاظمی مطرح کرد:
دشمنان اسلام درصدد گرفتن نعمت توسل و توکل از مسلمانان هستند
میامی - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان میامی با بیان اینکه دشمنان اسلام درصدد گرفتن نعمت توسل و توکل از مسلمانان هستند گفت: توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) یقینا باعث پیشرفت و توسعه جهان اسلام می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عباسعلی کاظمی عصر سه شنبه در نشست توجیهی مداحان شهرستان میامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در محل کانون بسیج مداحان این شهرستان، به فرارسیدن ماه بهار قرآن اشاره داشت و افزود: در این ماه باید توجه ویژه به قرآن کریم داشته باشیم. وی با بیان اینکه هم اکنون دشمنان اسلام از جبهه های مختلف وارد میدان شده اند خاطر نشان کرد: در مقابل رای مردم سوریه ایستادند و با مردم مخالفت کردند اما مردم آگاه این کشور به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند. فرمانده سپاه شهرستان میامی، قرائت صحیح ادعیه ماه مبارک رمضان توسط مداحان را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: در مجالس و محافل باید علاوه بر متن دعا بر معانی آن نیز توجه داشته باشیم که در ادعیه مسائل بسیار پرمعنایی نهفته شده است. جلسات و محافل قرآنی در ماه رمضان با رونق بیشتری در میامی برگزار می شود مسئول کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی شهرستان میامی نیز در این نشست، رمضان را ماه بهار قرآن دانست و گفت: در این ماه طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن در سطح شهرستان با رونق بیشتری برگزار خواهد شد. علی آقائی، ماه رمضان را ماه خودسازی انسان ها دانست و اظهار داشت: در این ماه که شیطان در غل و زنجیر است انسان باید تمام تلاش خود را برای بهره مندی از این موقعیت بکار گیرد. وی تصریح کرد: این ماه مبارک بستر ارزشمندی برای نزدیک شدن انسان ها به خداوند متعال فراهم می کند و بنابر این باید با برنامه ریزی های مناسب این فرصت را غینمت شمرده و نهایت بهره را از این فرصت ببریم. مسئول کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی شهرستان میامی با بیان اینکه در ماه رمضان باید جلسات و محافل قرآنی رونق بیشتری داشته باشد تاکید کرد: باید زمینه استفاده از قرآن کریم برای مردم فراهم شود تا با رجوع به آیات الهی و اجرای فرامین خداوند متعال شاهد جامعه ای رشد یافته و پیشرفته از هر نظر باشیم. آقائی در خاتمه عنوان کرد: تمامی تلاش مردم و مسئولان بوِیژه مداحان و قاریان باید در این ماه در راستای حاکم کردن فضایی معنوی بر جامعه باشد و در این زمینه نیاز به تلاش و همکاری است و انتظار می رود بهتر از سنوات گذشته این امر محقق شود.


۱۳۹۳/۴/۳ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن