تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805868203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موانع سرمایه گذاری در استان البرز را باید از میان برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار و فرماندار کرج : موانع سرمایه گذاری در استان البرز را باید از میان برداشت کرج –ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری در استان البرز و بویژه شهرستان کرج افزود: می بایست موانع غیر منطقی و اصولی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را برداشت .


به گزارش ایرنا ، ˈمحمد تقی ایرانیˈ عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری کرج اظهارداشت : متاسفانه سرمایه گذاری جدی در استان از سوی بخش های خصوصی نشده است که جای تامل دارد و مسوولان می بایست بیش از پیش به این مهم بپردازند.
وی خطاب به نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه گفت: این مباحث مهم از سوی نمایندگان باید در خانه ملت پیگیری و موانع رفع شود .
فرماندار کرج بررسی و تجدید نظر برخی مقررات و مصوبات دست و پا گیر دستگاههای اجرایی استان ضروری دانست.
ایرانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضاهای مردمی در بخش آرد و نان نیز یادآورشد : تمامی دستگاههای متولی تامین نیازهای مردم مومن در ماه مبارک رمضان می بایست برای کنترل قیمت ها تدابیر لازم را پیش بینی کنند.
وی با بیان اینکه در روزهای عادی سهمیه آرد این شهرستان کافی نیاز نانوایان و مردم را نمی دهد افزود به منظور تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان لازم است تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی شود و سهمیه آرد شهرستان افزایش یابد .
فرماندار کرج در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت ترویج آموزه های دینی در بین نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: ترویج آموزه های دینی و قرآنی را نباید نادیده گرفت و خانواده ها باید در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند .
ایرانی ، ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای ترویج بسیاری از آموزه های دینی عنوان کرد و از مبلغان خواست همانند گذشته تمام تلاش خود را در تقویت آموزه های دینی و فرهنگی جامعه بکار گیرند .

***بحران آب در کشور برای البرز تبعات دارد
ایرانی همچنین با اشاره به بحران آب در کشور گفت: این بحران در مناطق مختلف و سایر استان ها جدی شده البرز نیز از تبعات آن در امان نمانده است .
وی تاکید کرد: با استفاده از طرح های کارشناسی شده و توجه بیش از پیش به الگوی مصرف چاره اندیشی جدی در این زمینه صورت گیرد .
فرماندار کرج با طرح پیشنهاد عضویت مسوولان شهرستان کرج در کمیته تخصیص آب سد کرج گفت: باید در استفاده از ذخایر آب موجود مسوولان کلانشهر کرج نیز مشارکت داده شوند.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: ازیک سو شاهد بحران کم آبی و جیره بندی آب در کرج هستیم از سوی دیگر نیز برق مصرفی مردم به دلیل تعویض کابل ها و جابجایی دکل ها در بدترین زمان ممکن قطع می شود .
نحوه رسیدگی به ساخت و سازهای غیر مجاز از دیگر موضوعاتی بود که ازسوی فرماندار کرج در جلسه امروز شورای اداری مورد بحث قرار گرفت .
وی اضافه کرد: ساخت و سازهای غیرمجازی که امروز شاهد آن هستیم باید در گذشته از سوی دستگاههای متولی جلوگیری می شود در حالیکه تبعات منفی آن اکنون گریبانگیر مسوولان امروز شهرستان شده است .
ایرانی یادآورشد: این موضوع مهم در شورای تامین دردست بررسی قرار دارد و حریم های شهرها و اراضی کشاورزی نباید مورد تعرض قرار گیرند .
به گزارش خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) در این نشست هریک از نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیران فرهنگی و اجتماعی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه کاهش مشکلات اداری و ارایه خدمات بهتر به مردم پرداختند .
در جلسه شورای اداری شهرستان کرج همچنین ، موضوع نظم در ورود و خروج جلسات اداری و رعایت پوشش اسلامی در ادارات که از سوی کارگروه ایده سازی و نظریه پردازی شورای آموزش و پرورش کرج پیش از این مطرح شده بود به تصویب رسید .
2818 / 1200

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن