تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801277091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرینات تیم ها به بعد از زمان افطار موکول می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخشنامه سازمان لیگ برتر فوتبال به مناسب ماه مبارک رمضان؛ تمرینات تیم ها به بعد از زمان افطار موکول می شود تهران - ایرنا - سازمان لیگ برتر فوتبال به مناسب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بخشنامه ای صادر و به باشگاه ها ابلاغ کرد و خواستار آن شد زمان برگزاری تمرینات تیم ها به بعد از افطار موکول شود.


به گزارش ایرنا از سازمان لیگ، در این بخشنامه که «مهدی تاج» نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال، آن را ابلاغ کرده، آمده است: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و دوری از گناهان، ماه بندگی خداوند سبحان و بهار قرآن قرار داریم.
امروز در دنیا و حوزه اسلامی، اسلام و مسلمانان را با ماه رمضان و روزه داری آن می شناسند.
در همین راستا و به منظور بهره گیری از ایام پرفضیلت و با ارزش ماه میهمانی خداوند، شایسته است مقرر فرمایید نسبت به موارد زیر هماهنگی و اقدام لازم انجام شود.
1- تشکیل ستاد «بزرگداشت ماه رمضان» به منظور تکریم و تعظیم این ماه خدا با مسوولیت روابط عمومی و کمیته فرهنگی آن باشگاه به منظور پی گیری برنامه ها و فعالیت ها و ارایه گزارش به سازمان لیگ فوتبال ایران.
2 - برنامه ریزی برای اقامه نماز جماعت در محل باشگاه با حضور کارمندان.
3 - برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی ویژه بازیکنان، کادر فنی، سرپرستی و پزشکی تیم های فوتبال و قدردانی از بازیکنان با اخلاق، تهیه بسته های فرهنگی (هدیه فرهنگی ویژه رمضان و قرآن) از جمله اقدامات پسندیده و درخور تحسین است که اجر و پاداش مخصوص آن در پیشگاه پروردگار محفوظ است.
4 - به حرمت تکریم و تعظیم شعائر الهی، در طول روز تمرینات تیم ها برگزار نشود و در صورت ضرورت، تمرینات ساعتی قبل از افطار پیش بینی و به افطار ختم شود و با افراد روزه دار همراهی و همکاری لازم مبذول شود.
5 - حرمت و عظمت این ماه خاص برای بازیکنان و مربیان خارجی غیر مسلمان تبیین و توضیح داده شود و بازیکنان و مربیان مسافر کاملا توجیه شوند و از روزه خواری اجتناب کنند.
6 - چنانچه افراد به هر دلیل موجه از روزه داشتن معذور باشند، از روزه خواری علنی اجتناب شود.
خواهشمند است تا قبل از ماه مبارک رمضان، جلسه توجیهی با حضور مدیرعامل باشگاه، مسوول گروه فوتبال، مربیان، بازیکنان، گروه پزشکی و سرپرستی تیم های فوتبال باشگاه ها برگزار شده و نتیجه اقدام تا روز 7 تیر ماه به بخش فرهنگی سازمان لیگ فوتبال اعلام شود.
ورزشی (1). ** 9144 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن