تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ظرفیت ها برای پیشرفت صنایع فرآوری سنگ فارس به کارگرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس: همه ظرفیت ها برای پیشرفت صنایع فرآوری سنگ فارس به کارگرفته می شود خبرگزاری پانا: هاشمی گفت:از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و رونق صنایع فرآوری سنگ دراین استان بهره گرفته می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳ تير ساعت 15:02



به گزارش خبرگزاری پانا، سید مصطفی هاشمی از برنامه شرکت شهرک های صنعتی فارس برای تقویت و حمایت از صنایع وابسته به سنگ در شهرک صنعتی سنگ نی ریز و همچنین شهرک صنعتی خرم بید سخن گفت.
وی اظهارکرد: دراین زمینه علاوه بررفع مشکلات واحدهای صنعتی، امور حمایتی از این صنایع نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون امور صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: برنامه توسعه خوشه صنعتی سنگ شمال فارس درهمین چارچوب عملیاتی شده است.
هاشمی ادامه داد: حضور 15 نفراز فعالان مربوط به صنایع فرآوری سنگ و سنگبری های شهرک صنعتی سنگ نی ریز فارس برای شرکت درششمین نمایشگاه بین المللی سنگ در تهران به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ و ماشین آلات مربوطه در کشوردرهمین زمینه است.
معاون امور صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان این که حضورفعالان صنعت سنگ نی ریز دراین نمایشگاه زمینه مناسبی را برای ارائه توانمندی های فارس و شهرستان نی ریز در بخش صنعت سنگ فراهم کرد، گفت: برگزاری این تور صنعتی نقش مهمی در آشنایی واحدهای فرآروی سنگ و سنگبری ها با تجهیزات و ماشین آلات نوین و جدید عرضه شده دراین صنعت ایفا کرد.
هاشمی با برشمردن ظرفیت های مهم شهرستان نی ریز در زمینه معادن سنگ تزئینی و نما و وجود معادن و صنایع مربوط به فرآوری سنگ دراین شهرستان گفت: این شهرستان امروز به یکی از مهمترین قطب های صنعت سنگ کشور تبدیل شده وازجایگاه ویژه ای درکشور برخوردار است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن